fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה הסתבכה בתחתית אחרי הפסד 86:75 לחולון

אנתוני בארבר מנסה לעצור שחקן מחולון (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

4 מחזורים לסיום העונה, עירוני נהריה מסתבכת ורואה את המקום האחרון מתקרב אליה במהירות שיא, לאחר שני הפסדים רצופים, 67:63 לנועלת הטבלה מכבי חיפה בשישי שעבר ו-86:75 אתמול (שני) להפועל חולון.

ערב המשחק מול מכבי חיפה, נהריה שנמצאת מקום מעליה בטבלה, הייתה רחוקה ממנה 3 ניצחונות ובסך הכול הייתה צריכה להשיג ניצחון חוץ קטן כדי להבטיח כמעט בוודאות את ההישארות בליגה ואולי להתחיל לפזול אל עבר הפלייאוף העליון. אבל החבורה של המאמן אריק אלפסי כשלה ברגע האמת והפער התקזז לשני ניצחונות מחיפה.

אתמול בעין שרה נהריה אירחה את הפועל חולון שנמצאת בתקופה לא טובה מאז עזיבתו של הכוכב שלה גלן רייס וחשיבות המשחק הפכה להיות עצומה עבור אלפסי וחבורתו. גם הפעם נהריה כשלה במבחן התוצאה והפער מחיפה הצטמצם לניצחון אחד לאחר שחיפה רשמה ניצחון.

אנתוני בארבר מנסה לעצור שחקן מחולון (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
אנתוני בארבר מנסה לעצור שחקן מחולון (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

כאמור, 4 מחזורים נשארו לסיום העונה ולנהריה מצפים משחקים מהגיהינום כמו שאומרים בחבר'ה. בחמישי הקרוב נהריה תתארח ביד אליהו אצל מכבי תל אביב. ביום ראשון נהריה תארח בין שרה את הפועל ירושלים, ב-17.5 תשחק בחוץ נגד הקבוצה הלוהטת של הליגה מכבי אשדוד ובמחזור הסיום ב-20.5 תארח את הפועל תל אביב קוטלת הענקיות.

בחשבון פשוט, נהריה חייבת לפחות 2 ניצחונות ולקוות למעידה של מכבי חיפה כדי לשרוד בליגה. כל תסריט אחר יהפוך את קרב ההישרדות ללוהט במיוחד.

שולדבראנד מול גיא פניני (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
שולדבראנד מול גיא פניני (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

נהריה פתחה נהדר את המשחק ואנתוני בארבר המשיך לצלוף והעלה את נהריה ליתרון 2:11 אחרי 3 דקות. אבל מכאן הייתה רק קבוצה אחרת על המגרש וחולון רצה קדימה בדרך למהפך וליתרון 15:24 ברבע הראשון. גם ברבע השני חולון המשיכה לשלוט ועלתה ליתרון דו ספרתי 23:34 (דקה 15). נהריה התקשתה לייצר נקודות, ולמזלה שוב היה זה בארבר שעם שלשה נוספת צימק ל-44:37 בסיום המחצית הראשונה. 2 שלשות של שולדבראנד בפתיחת המחצית השנייה החזירו את נהריה לעניינים וצימקו את ההפרש ל-50:45 (דקה 24). בארבר עם עוד שלשה וליבינגסטון עם אחת משלו צימקו לכדי נקודה 53:52 (דקה 27) אבל נהריה לא הצליח לבצע מהפך והרבע השלישי הסתיים ביתרון נקודה לחולון 57:58. חולון היממה את נהריה בפתיחת הרבע הרביעי ובסיום ריצת 0:10 עלתה ליתרון 57:68 (דקה 32). טיירון נאש עצר את הריצה של חולון עם 2 נק' מהעונשין, אבל זה היה רק כדי שחולון תוכל לקחת אוויר בדרך ליתרון שיא שלה במשחק 60:78 (דקה 35). נהריה עוד ניסתה להילחם על חייה, אך ללא הצלחה ובסיום רשמה הפסד שעלול לעלות לה בעונה שלמה.

יפתח זיו (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
יפתח זיו (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

קלעו לעירוני נהריה: אנתוני בארבר 23 (6 שלשות), טיירון נאש 10, יפתח זיו 14 (6 אס'), יהונתן שולדבראנד ואלכס יאנג 9 כ"א, איגור נסטרנקו 6, דנזל ליבינגסטון 4.

מאמן נהריה אריק אלפסי: "הספסל שלנו לא תרם לנו יותר מידי וכשהוצאנו את השחקנים המרכזיים שלנו כדי לשמור אותם למאני טיים, גם מבינתי עבירות וגם מבחינת אוויר, שם נפלנו. היתה נקודה הפרש ברבע האחרון, אבל עוד פעם לא שמרנו טוב לאורך כל המשחק הזה. נתנו להם הרבה הזדמנויות שניות וזריקות פתוחות לגמרי וזה היה בעוכרנו".

על מצב הקבוצה בתחתית הוסיף אלפסי: "ברגע שהפסדנו בחיפה אנחנו במאבקי ההישרדות עד סוף העונה. ההפסד הזה החזיר אותנו כמה צעדים אחורה. אנחנו נצטרך להילחם עד הסוף כדי להישאר. נצטרך לשחק כדורסל הגנתי הרבה יותר. אלה קבוצות טובות מוכשרות ולבוא מולם רק עם כישרון זה לא מספיק. נצטרך לבוא עם דברים אחרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות