fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: אשת המגן

בחמישי האחרון, העניק שר הרווחה חיים כץ את "מגן שר הרווחה" ל-10 מתנדבים ו-2 ארגונים על הצטיינות בפעילותם ההתנדבותית למען הקהילה. מבין עשרת המתנדבים, הייתה גם יוכי דוברצקי מעיריית נהריה
יוכי דוברצקי בעת הזכיה באות מגן שר הרווחה (צילום באדיבות עיריית נהריה)
יוכי דוברצקי בעת הזכיה באות מגן שר הרווחה (צילום באדיבות עיריית נהריה)

יוכי דוברצקי,אשר מנהלת מזה שנים רבות את ארגון של"מ (שירות לאומי למבוגר) בעירייה, בהחלט הביאה כבוד לעיר, עם זכייתה באות מגן שר הרווחה. דוברצקי, 75, אשת חינוך במקצועה עובדת שנים רבות בעירייה. היא נולדה בתל אביב  הצפינה לנהריה וכאן בנתה את ביתה. בעברה, הייתה מורה ויועצת וניהלה בי"ס איזורי בבצת. לאחר מכן חזרה וניהלה את בית הספר אוסישקין בנהריה והפכה אותו לבית ספר קהילתי. במקביל היא ניהלה מרכזי הערכה, הנחתה סטודנטים למנהל חינוכי  ועבדה בבקרה ופיקוח במחוזות חיפה והצפון.

ליוכי בת ה-75 שלושה ילדים ועשרה נכדים. זו לא הפעם הראשונה שהיא זוכה בפרס מכובד שכזה, לפני שנתיים אף קיבלה על תפקידה את פרס הנשיא. לטקס שנערך בתל אביב הגיע כל סניף של"מ מנהריה יחד עם יסמין בורנשטיין רכזת מתנדבים של הרווחה ואירית בוסידן מנהלת הרווחה בעיריית נהריה.

יוכי דוברצקי בעת הזכיה באות מגן שר הרווחה (צילום באדיבות עיריית נהריה)
יוכי דוברצקי בעת הזכיה באות מגן שר הרווחה (צילום באדיבות עיריית נהריה)

דוברצקי  מנהלת בהתנדבות 5  פעמים בשבוע את סניף של"מ בעיר.  הסניף מונה כ-700 מתנדבים (מגיל העשרה ועד גיל הזהב) המתנדבים במגוון רחב של תחומים: חינוך,  רווחה, צרכים מיוחדים, קליטה, קשישים,  חירום ועוד .יוכי, המתנדבת מזה כ-12 שנה מנהלת ביד רמה את שלל ההתנדבויות והמתנדבים השונים.  יוכי מנהלת קשר רציף וקבוע עם העיריה על אגפיה השונים, עם גופי ההתנדבות ועם המתנדבים עצמם על מנת להועיל באופן הטוב ביותר לתושבי העיר הזקוקים לכך, ולתת מענה לכל צורך בזמן אמת.

במקביל היא מארגנת כנסי עיון והעמקה וערבי הוקרה למתנדבים. יוכי, הפועלת במסגרת תקציבית מצומצמת, מעניקה את כולה למען פיתוח ההתנדבות בעיר, ומצליחה לגייס תושבים ומשאבים למען נתינה קהילתית ענפה. "זהו כבוד לזכות במגן השר. אך מאחורי פרס זה אני לא עומדת לבדי", היא אמרה,  "אני מאמינה שאי אפשר לעשות מה שאני עושה לבד ועל כן אני מודה לצוות הנפלא שעומד לצידי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות