fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכוננים לחצי גמר הפלייאוף

מחר (שישי) בשעה 15:00 תחל בעין שרה סדרת חצי גמר הפלייאוף נגד מכבי הוד השרון, כשהמנצחת תזכה להעפיל לסדרת הגמר נגד עירוני רמת גן או עירוני נס ציונה
שי מינסטר
כל משחק והחיים שלו. שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה מגיעה לאחר ניצחון 1:2 בסדרת רבע הגמר על אליצור קרית אתא, כאשר בשני משחקים האחרונים הפגינה יכולת גבוהה בהתקפה ובעיקר בהגנה וכשיותר מ-1300 אוהדים דוחפים אותה אל הניצחון מהיציעים.

שי מינסטר
כל משחק והחיים שלו. שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

למרות שהוד השרון מגיעה לסדרה לאחר ניצחון חלק 0:2 בסדרת רבע הגמר על אליצור יבנה, במסגרת הליגה נהריה הצליחה לנצח פעמיים את הוד השרון שסיימה במקום השלישי בטבלה ועל הנייר סדרת המשחקים נגדה צפויה להיות הרבה יותר נוחה מזו נגד קרית אתא.

המשחק השני בסדרה יתקיים ביום שלישי (7.5) בשעה 19:30 באולם הביתי של הוד השרון. במקרה של שוויון בסדרה, יתקיים משחק שלישי ביום שישי (10.5) בשעה 15:00 בעין שרה שיקבע את זהות העולה לגמר.

מאמן עירוני נהריה שי מינסטר: "משחק קשה. הגענו בעצם לארבע הקבוצות האחרונות שכולן לדעתי באותה רמה. הוד השרון הוכיחה את עצמה השנה מעל ומעבר. כל משחק והחיים שלו כמו שאומרים".

ערן סודאי, שקיבל את תואר השחקן המצטיין במשחק השלישי נגד קרית אתא: "אנחנו עדיין דרוכים, עדיין מחכים לסדרה הבאה ומקווים שנעשה את העבודה. אין שום הבדל בין קרית אתא להוד השרון שתבוא. אני מקווה שנמשיך להצליח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות