fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה קורקוס: אשדרג את החינוך החרדי למעמד ממלכתי

הרב משה קורקוס, נהריה. בן 60, נשוי לאסתר אב לשמונה ילדים וסב לארבעה
שירות למשפחות אבלות. הרב משה קורקוס (צילום: יח"צ)
שירות למשפחות אבלות. הרב משה קורקוס (צילום: יח"צ)
שירות למשפחות אבלות. הרב משה קורקוס (צילום: יח"צ)
שירות למשפחות אבלות. הרב משה קורקוס (צילום: יח"צ)

מקצוע: הנדסאי אלקטרוניקה, רב בית כנסת בית יעקב, סגן ראש עיריית נהריה לשעבר.

סיעה: ביושר (האות ק').

רזומה: חבר מועצת העיר נהריה כבר שלוש קדנציות. בשתי הקדנציות האחרונות כיהן מטעם סיעת ש"ס כיו"ר התנועה בעיר וסגן ראש העירייה. קורקוס הוביל מהפך בסיוע למשפחות אבלות בעיר והקים מערך שירות יוצא דופן שכיום מיושם במרבית עיריות ברחבי הארץ. משפחות אבלות יכולות לקבל מעיריית נהריה סל שירותים שלם: סוכת אבלים, שירותי הסעות, שולחנות וכיסאות וכל סיוע אחר לו הן זקוקות. היה אמון על המערך של החינוך בגני הילדים ובבתי הספר של החינוך החרדי. לאחרונה, החליט לרוץ ברשימה עצמאית. שירת בצבא בקבע במשך 10 שנים, עבד ברפא"ל 14 שנה. איש עשייה חברתית וציבורית במשך 20 שנה.

על העיר: תמיד יש מקום לשיפור. אני חושב שנעשו צעדים טובים בחינוך. בכל בית ספר יש אולם ספורט. אני יודע שכשאני הולך לאזכרות, הרבה אנשים משבחים את כל הדאגה והטיפול בנושא האבלות.

מה הדבר הראשון שתעשה אם תיבחר? אשדרג את החינוך החרדי למעמד ממלכתי מוכר, כך שיקבל את כל התנאים. אני עושה זאת בשלבים, והתחלתי זאת בקדנציה הקודמת בגני הילדים. כמובן שבתחום החינוך אני בעד שיפור לכולם, לא משנה לאיזה מגזר.

מילה טובה: כולם חברים שלי ואני בקשר טוב עם כולם. מבחינתי, כולם טובים וראויים".

המשפחה: "לאשתי יש תואר שני, במקצועה היא מפקחת במשרד החינוך על החינוך מיוחד בצפון באגף החרדי. המשפחה מעודדת אותי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות