fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משהו חדש מתחיל עכשיו

שבוע עם הרבה שינויים, יוזמות וחידושים עבר עלינו
בטי קאין, אירנה שלינגבאום ולימור בן חיים. צילום: מיקה גורביץ
בטי קאין, אירנה שלינגבאום ולימור בן חיים. צילום: מיקה גורביץ

תגידו "היי, מה הולך וזה" לצוות המובחר של מוסך בני חביב בעכו, שמצא גם זמן לחייך לעדשה של ברברה.

קבלו את צוות "יוגי", שנתפס יושב על המדוכה במשרדי מילואות כדי לבחון דרכים להצלת החקלאות. היו שם: יורם ישראלי, ראש המועצה האזורית מטה אשר, עמיתו מזבולון, דובל'ה ישורון, מנכ"ל מילואות, און ברזילי ומזכיר התנועה הקיבוצית ניר מאיר.

יורם ישראלי, דובל'ה ישורון, און ברזילי וניר מאיר צילום: יח"צ
יורם ישראלי, דובל'ה ישורון, און ברזילי וניר מאיר צילום: יח"צ

עונת המינויים בהיכל התרבות נהריה נפתחה בחגיגה עם ההצגה "עקר הבית" של תיאטרון בית ליסין. לברברה דווח על שישה ימים של הנאה צרופה. התקבצו להם לתמונה משותפת: אשר שמואלי, יו"ר היכל התרבות נהריה, עופרה אלקיים כהן, מנהלת היכל התרבות נהריה ושחקני ההצגה. רק בשמחות.

באקדמיה לתספורות גברים של הרב-אמן ערן מלכה, הרשימה הולכת ונסגרת. אז מי שעדיין לא נרשם, כדאי לו למהר כי מספר המקומות מוגבל. שתדעו.

פקונדו וארנה מריה סוסיני (צילום: יח"צ)
פקונדו וארנה מריה סוסיני (צילום: יח"צ)

ניחוח טלנובלה וארומה ציונית. מתברר, כי כוכב הטלנובלות הארגנטינאי, פקונדו ארנה, שהגיע לישראל למספר הופעות הוא גם רומנטיקן אמיתי. אחרת, איך תסבירו את העובדה שבעת שהותו בארץ הקודש, ביקש ארנה להפתיע את אשתו, מריה סוסיני, והזמין עבורה ממותג תכשיטי היוקרה BLOOMשרשרת יוקרתית, העשויה זהב לבן 18 קראט עם תליון מגן דוד משובץ יהלומים איכותיים. השרשרת, שהוכנה במיוחד לבקשת הכוכב בהתרעה של 24 שעות בלבד, הוענקה לגברת באופן אישי על ידי דניאל בלום, מבעלי המותג.

לא פחות מ-1000 מוזמנים נהרו בחמישי שעבר למגה אירוע ההשקה של פרויקט גן העיר בנהריה של חברת סלע בינוי מבית אמנון מסילות. את הערב המפואר הנחה דידי הררי ועל הבמה שר אייל גולן. את מי ראינו שם? ראש עיריית נהריה, ז'קי סבג, נשיא קבוצת אמנון מסילות, אמנון סלע, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, ערן רולס, ראש חטיבת התחבורה בקבוצת אמנון מסילות, ערן סלע, מנכ"ל סלע בינוי, איתמר סלע ובכירים רבים במשק בכלל ובנדל"ן בפרט. היה הוליווד. על הבמה תפסנו בעדשה ת מרים אטדגי האחת והיחידה אמו של אסי אטדגי, בעלי הסוגו בר, שגם היה אחראי על האוכל והאלכוהול המשובח בערב השקת הפרויקט.

מרים אטדגי ואייל גולן צילומים:Remember צלמים
מרים אטדגי ואייל גולן צילומים:Remember צלמים

תגידו "היי, איך עברה עליכם הסערה החורפית" לצוות המנצח של צמיגי גאד בירכא, שמחכים רק לתת לכם שירות אדיב, מקצועי ונדיב פלוס יחס חם.

וות המובחר של מוסך בני חביב
הצוות המובחר של מוסך בני חביב
צילום: אתי בורנשטיין

חובבי המחול, כדאי שתדעו את זה. בחמישי הקרוב, 5 בנובמבר, בתיאטרון עכו יעלה מופע מחול חדשני בשתי יצירות סולו על במה אחת עם הרקדנים המובילים עידו תדמור ורונה-לי שמעון,כוריאוגרפיה – מירב כהן. היצירה, שהיא בעצם שתי יצירות, קוראים "הבהמה- באגים", מעלה דיאלוג בין אדם עם עצמו ובין אדם עם סביבתו ושמה דגש על נקודת מבט שונה לחיים עצמם. אז תיהנו.

סטודיו שמלות הכלה והערב החדש של עדי סלע במתחם האאוטלט של חוצות המפרץ פתח את שעריו בשישי שעבר. ברברה תזכיר שבסטודיו המיוחד הזה מוצעות שלל שמלות כלה וערב במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק. לפתיחה הגיעו מאות נשים, ובין המכובדים צדו עיניה של ברברה את סגן ראש עיריית חיפה, שי אבוחצירה, חבר מועצת העיר קרית אתא, רועי בן שלוש ועוד. בתפריט: כיבוד עשיר וייעוץ סטיילינג אישי. הסטודיו יהיה פתוח למשך חודש בלבד, לכן אם אתן בעניין של שמלות יפהפיות מבדים יוקרתיים ובעיצוב קפדני, כדאי לכן למהר.

שי אבוחצירה, עדי ודותן סלע (צילום: יח"צ)
שי אבוחצירה, עדי ודותן סלע (צילום: יח"צ)

משרד יחסי הציבור פאבליקה, המתמחה בלייפסטייל, בבעלותן של בטי קאין ואירנה שלינגבאום מתרחב ופותח משרד בוטיק באזור חיוג 04. את המחלקה הצפונית תנהל לימור בן חיים, אשת קריאייטיב ותוכן, אז שיהיה בהצלחה.

בטי קאין, אירנה שלינגבאום ולימור בן חיים. צילום: מיקה גורביץ
בטי קאין, אירנה שלינגבאום ולימור בן חיים. צילום: מיקה גורביץ

קורס אקסל שיזמה דנה שלזינגר, סמנכ"ל הכספים בארגון משקי המפרץ,  נפתח השבוע בהשתתפות 14 נציגים מעובדי תשלובת מילואות. מטרת הקורס לתת כלי פיקוח ובקרה אפקטיבי לעובדי הנהלת חשבונות ומזכירות. הקורס, שנערך בשני מפגשים, מועבר על ידי חברת "שדרוג ידע", המספקת במהלך הקורס מחשב נייד לכל המשתתפים כדי לאפשר תרגול נוח במהלכו. אז שיהיה בהצלחה.

הזמר תמיר כהן, שהלהיט שלו "בעושר ובעוני" צובר תאוצה, הוזמן להופיע באחד מאולמי החתונות בקריות. תוך כדי שכהן שר את שיר החופה, קפץ החשמל, מה שגם לאורחים להיתפס לפאניקה קלה. כהן, שנעמד במקומו, הרגיש לפתע מישהי נצמדת אליו והיה בטוח, שזו אחת ממעריצותיו, אבל כשחזר האור, גילה לצערו, שזו לא הייתה מעריצה, אלא כייסת, שהעלימה ממנו 500 שקלים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות