fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקום שני לשייט מאור בן הרוש בשיוט "עמוס"

בעקבות הישגיו של השייט בן הרוש בתחרויות האחרונות, הוא צורף למשלחת נבחרת ישראל בשייט שתשתתף באליפות העולם בדגם לייזר 4.7, שתיערך בקיץ הקרוב בהונגריה
מאור בן הרוש על הפודיום (צילום: משה מור)
הזמנה לאליפות העולם. מאור בן הרוש על הפודיום (צילום: משה מור)

שייטי מועדון הימיה נהריה, היו עמוסים בסוף השבוע האחרון כשהשתתפו בשלושה תחרויות: שיוט "עמוס" שנערך באשדוד, שיוט "הרצליה" שהתקיים בהרצליה ושיוט במסגרת "אתנה", שהיתה בתל אביב.

שיוט "עמוס" לדגמי לייזר ואופטימיסט, התפרס על פני שלושה ימים והיווה בעצם המשך למבחני איגוד השייט. למרות תנאי מזג אוויר הפכפכים, הצליח השייט מאור בן הרוש (דגם לייזר 4.7), לסיים את השיוט במקום השני. גם שיוט "הרצליה" לדגמי גלשנים נפרס על פני שלושה ימים, והיווה גם הוא המשך למבחני איגוד השייט לדגמי ביק 5, ביק 6.8, ביק 7.8 ודגם אולימפי.

השייטת לינוי גבע, פספסה במעט את מדלית הארד וסיימה את התחרות כשהיא מדורגת במקום הרביעי (בנות, דגם ביק 5). השייטת גאיה רומי סיימה במקום השישי (בנות, דגם ביק 7.8). בהפנינג פרויקט "אתנה", השתתפו קבוצת שייטות וגולשות מהמועדון הנהרייני ונהנו מיום חוויתי במיוחד שכלל פעילויות ספורט שונות.

מנהל המרכז הימי בנהריה משה מור, בירך את השייטים שהשתתפו בתחרויות וציין כי ההישגים הם תוצאה של השקעה והתמדה באימונים. בעקבות הישגיו של השייט בן הרוש בתחרויות האחרונות, הוא צורף למשלחת נבחרת ישראל בשייט שתשתתף באליפות העולם בדגם לייזר 4.7, שתיערך בקיץ הקרוב בהונגריה.

מאור בן הרוש על הפודיום   (צילום: משה מור)
הזמנה לאליפות העולם. מאור בן הרוש על הפודיום (צילום: משה מור)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות