fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפגש פסטרמה

אלי זוגלובק והמנכ"ל ופיני קמרי על סט צילומי הפרסומת החדשה לפסטרמה עם פבלו רוזנברג
פרסומת זוגלובק עם פבלו רוזנברג (צילום: לם-וליץ סטודיו)
מייקינג אוף. פרסומת זוגלובק עם פבלו רוזנברג (צילום: לם-וליץ סטודיו)

חברת זוגלובק צילמה בשבוע האחרון פרסומת חדשה בכיכובו של פבלו רוזנברג, הפרזנטור החדש שנבחר להוביל את הקמפיין "יום פסטרמה – איזה יום סבבה" ושעלה לאוויר בימים אלה. מדובר בקמפיין הראשון של זוגלובק שיוביל אסטרטגיה שיווקית חדשה לפסטרמה.

רוזנברג, שנבחר להוביל את הקמפיין, נבחר בגלל היותו בעל אישיות קורנת, שופעת חום, שמחת חיים ואהבתו לאוכל, כך לדברי מנכ"ל זוגלובק פיני קמרי. במסגרת הסרטון, רוזנברג כאב המשפחה, מכין השכם בבוקר כריכי פסטרמה לאשתו לעבודה ולשני ילדיו לבית הספר, בעודו מפזז לצלילי השיר "יום סבבה" ( שיר שבזמנו בוצע על ידי להקת "אטרף").

מטרת המהלך להגדיל משמעותית את המודעות לצריכת פסטרמה בכריך וכתוצאה מכך להגדלת תדירות צריכת הפסטרמה אל מול התוספות הקלאסיות הנפוצות בכריכים. שוק הפסטרמות (מעדניה+ארוזים) עומד בישראל על 366 מיליון שקלים לשנה. זוגלובק מובילה את שוק הפסטרמות עם נתח שוק של 45%.

על הסט שהיה עמוס בכריכי פסטרמות(..) חלקו השלושה סודות מן המטבח. מסתבר שיש לכל אחד "רזומה" מפואר בהכנת כריכים ובעיקר בבוקר לבית הספר.

 פרסומת זוגלובק עם פבלו רוזנברג  (צילום: לם-וליץ סטודיו)
מייקינג אוף. פרסומת זוגלובק עם פבלו רוזנברג (צילום: לם-וליץ סטודיו)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות