fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסכמים שנת לימודים בעיריית נהריה

השבוע נערך מפגש מסכם בין כל מנהלי מוסדות החינוך בעיר לראש העירייה ז'קי סבג. הוא עדכן כי נשלחה בקשה למשרד החינוך לחידוש מבנים בגני ילדים ובבתי הספר בעלות של 1,754,000 שקלים
מפגש מנהלים בעיריית נהריה (צילום באדיבות העירייה)
מפגש מנהלים בעיריית נהריה (צילום באדיבות העירייה)

כמדי שנה עם סיום שנת הלימודים מארח ז'קי סבג בלשכתו את כל מנהלי מוסדות החינוך בעיר. השנה, פתח סבג את הפגישה וסקר בפניי כל הנוכחים את התחלות הבנייה הרבות שהתבצעו בשנת הלימודים הנוכחית בבתי הספר השונים.

בשנת הלימודים הבאה, ייפתחו 6 כיתות נוספות בבית הספר היסודי גולדה בעיר. כמו כן יש תוכניות לבניית 6 כיתות נוספות בבתיהספר: למדעים ואומנויות, בית ספר רמז, אוסישקין וכמו כן תוספות של 2 כיתות גן בשכונת עמידר, במרכז העיר ובנהריה הירוקה. בנוסף עדכן סבג כי נשלחה בקשה למשרד החינוך לחידוש מבנים בגני ילדים ובבתי הספר בעלות כוללת של 1,754,000 שקלים.

מפגש מנהלים בעיריית נהריה (צילום באדיבות העירייה)
מפגש מנהלים בעיריית נהריה (צילום באדיבות העירייה)

לאחר שראש העיר נתן את הסקירה, נערך סבב בין המשתתפים בו כל מנהל בית ספר סיכם את שנת הלימודים במוסד אותו הוא מנהל. בנוסף המנהלים ביקשו להודות לראש העיר על פועלו בתחומי החינוך והרפורמות לאורך השנה.

"כל סוף שנה כשאני יושב ושומע את המנהלים בפורום זה, אני נרגש מחדש. יש לנו מנהלים לתפארת אשר מביאים את נהריה להצלחות חינוכיות לאורך השנה", אמר סבג.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות