fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגניב עם יניב

כוכב חדש נולד? מאמן הכושר מנהריה יניב מרגוליס, מככב בימים אלה בתוכנית הדוקו-ריאליטי החדשה "גולסטאר". בראיון ראשון הוא מספר על חוויותיו מהחיכוך לצד הסלבריטאים, כיצד הגיע לתוכנית והאם לאורן זריף אכן יש כוחות על טבעיים?
יניב מרגוליס ונירו לוי
יניב מרגוליס ונירו לוי (צילום: עצמי)

בימים רגילים יניב מרגוליס, עסוק מבוקר עד ערב. הוא מאמן כושר בקבוצת הכדורגל אחי נצרת מהליגה הלאומית, מאמן כושר בקבוצת הכדורסל של עירוני נהריה מהליגה הלאומית, מאמן כושר בבית הספר לכדורגל מכבי נהריה, מדריך ומנהל חדר כושר פרטי, בעל ואב לשלושה ילדים במשרה מלאה.

לצד עיסוקיו הרבים, בימים אלה הוא כוכב טלוויזיה בהתהוות. לפני מספר חודשים, קיבל מרגוליס הצעה להשתתף ב"גולסטאר", תוכנית דוקו-ריאליטי חדשה שמשודרת בימים אלה בערוץ HOT. מדובר בעשרה סלבריטאים: תום קשתי, קובי אוז, אורן זריף, סלוצקי ודומינגז, אבי מלר, דור דניאל, רון שובל, דן שפירא וניר לוי, שנסגרו במשך חודש ימים במחנה אימונים במכון וינגייט.

יניב מרגוליס ונירו לוי
עוצרים אותו ברחוב. יניב מרגוליס, נירו לוי ואורן זריף (צילום: עצמי)

הרעיון המרכזי הוא לבדוק האם קבוצת הסלבס יצליחו לשרוד זה לצד זה, לבנות קבוצת כדורגל מאוחדת ולנצח במשחקים. כפי ששמתם לב, בחבורה אין שחקני כדורגל מקצועיים, והשאלה היא האם הם יצליחו להפוך תחת ידיו של המאמן שייע פייגנבוים לקבוצת כדורגל מקצועית ומלוכדת. במהלך התוכנית יעברו הכוכבים אימונים ואתגרים, המיועדים להכשירם כשחקני כדורגל, עד למשחק הגמר המכריע מול נבחרת האגדות של הכדורגל הישראלי. בצוות המקצועי, נמצא גם מאמן הכושר מנהריה יניב מרגוליס.

איך הגעת לתוכנית?

"דרך המאמן שייע פייגנבוים. עבדתי לצידו כשהוא אימן ברמת השרון והוא זכר אותי לטובה. הוא התקשר והציע לי להצטרף לתוכנית. קבענו פגישה עם מפיקי התוכנית ותוך כמה דקות סגרנו עניין. ההצעה מאוד קסמה לי, ומלבד הכסף, שזה כסף טוב אגב, ראיתי בזה מינוף לחשיפה".

מזהים אותך כבר ברחוב? מבקשים חתימות?

"חתימות עוד לא, אבל כן, בהחלט מזהים. בנהריה אני די מוכר, אבל מחוץ לעיר אנשים ישר מצביעים ואומרים 'הנה זה מהטלוויזיה'. התוכנית רק החלה והביקורות מחמיאות וחיוביות. זה נחמד".

הכתבה המלאה מחר בחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות