fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ל"ג בעומר בנהריה: העירייה תספק קרשים ומדורות לחוגגים

ראש עיריית נהריה ג'קי סבג, מוטרד מהסכנות הטמונות בחג האש, ומשום כך העירייה דואגת לתושבים למקום מגודר, מאובטח ומואר לצורך הדלקת מדורות. גם קרשים כבר לא צריך לאסוף
ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)
מדורת ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)

המנהג הוא שלקראת  ל"ג בעומר, ילדי ישראל יוצאים אחר הצהריים לאתרי בנייה ולמוקדים נטושים על מנת לאסוף קרשים למדורה. ג'קי סבג ראש עיריית נהריה אומר כי: "מדובר בסכנת נפשות. ילדים מסכנים את עצמם ואת חבריהם על מנת לאסוף קרשים שלעיתים יש בהם מסמרים או מפגעים אחרים וכל זה על מנת להדליק מדורה לכבוד החג. על כן החלטנו לפני מספר שנים בעירייה לשים לכך סוף ואנו דואגים כל שנה למספר מוקדי פעילות ברחבי העיר שם ניתן להגיע למדורה מסודרת, עם קרשים איכותיים, גידור ותאורה."

ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)
מדורת ל"ג בעומר (צילום: רותי ברמן)

השנה ל"ג בעומר יצוין בערב יום רביעי 6.5.2015 העירייה קוראת לתושבי העיר להגיע למוקדים ולהדליק את מדורתם שם, במקום מגודר ומאובטח עם קרשים איכותיים.

בכל מוקד תחלק העירייה קרשים למען החוגגים. המוקדים נבחרו מראש בסיורים מוקדמים שנערכו בעיר. העירייה מבקשת מהתושבים לשמור על כללי הבטיחות בכל מה שנוגע לאש. "אני מאחל לכל תושבי ישראל ותושבי נהריה בפרט, חג ל"ג בעומר שמח, נעים ובעיקר בטוח", הוסיף סבג.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות