fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא ליגת האלופות: הקבוצה בהכנה, המאמן נופש בחו"ל

כמו בעונה שעברה, בית"ר נהריה החלה באימוני ההכנה והמאמן ג'רי בן חמו נסע לשבוע נופש בחו"ל בגיבוי מלא של יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "בית״ר נהריה עדיין לא ברצלונה ולא יקרה כלום אם המאמן לא יהיה בשני אימונים"
ג'רי בן חמו
. ג'רי בן חמו ( צילום: אדריאן הרבשטיין)

שידור חוזר בבית״ר נהריה. הקבוצה החלה בהכנותיה לעונה הקרובה לפני שבועיים, אך התאמנה בשבוע שעבר ללא המאמן ג'רי בן חמו ש…יצא לשבוע חופשה בחו״ל. הקבוצה מתאמנת פעמיים בשבוע בימים שני ורביעי והתאמנה עם עוזר המאמן אנדריי פארן.

ג'רי בן חמו
נעדר בתיאום, יחזור מחר. ג'רי בן חמו ( צילום: אדריאן הרבשטיין)

"בלינקר" נזכר ומזכיר שגם בעונה שעברה יצא בן חמו לשבוע חופשה בזמן שהקבוצה כבר החלה את הכנותיה ואז הוסבר שבן חמו הוחתם ברגע האחרון ולכן יו״ר הקבוצה ניסים אלפסי אישר את היעדרותו.

הפעם בן חמו חתם בקבוצה עוד הרבה לפני פתיחת העונה. יצוין כי למרות זאת, אלפסי מגבה בצורה מוחלטת את השידור החוזר של המאמן: ״בן חמו חתם בבית"ר נהריה לאחר שהודיע לי שהוא יהיה בחופשה בתאריכים אלה. הוא השאיר תכנית והוראות מדויקות לעוזר המאמן. בסך הכל הוא נסע לשבוע ונעדר רק משני אימונים.
"בית״ר נהריה עדיין לא ברצלונה ולא יקרה כלום אם המאמן לא יהיה בשני אימונים. הוא סגר את הנסיעה כבר לפני הרבה זמן בתיאום איתי ואני אישרתי. כבר ביום שישי יתקיים אימון ובן חמו יעביר אותו. אל תעשו מהדברים האלה כאילו העולם התהפך. אנחנו התחלנו להתאמן הרבה לפני קבוצות בליגה שעדיין לא פתחו את העונה״.

השוער אלעד חיליק שהיה שותף לעליית הקבוצה מליגה ג' מתאמן איתה וייתכן שיחתום.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות