fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית:"הקבוצה בהחלט יכולה לרוץ בצמרת"

מאמן עירוני נהריה שי מינסטר אופטימי מאוד לאחר שבסוף השבוע שעבר הוחתמו הפורווארד/סנטר מוטי מוסקוביץ' ממכבי חיפה והרכז ניר גולן מאליצור יבנה. לדברי מינסטר, יחד עם שני זרים טובים, הכותרת אפשרית
שי מיניסטר
שי מינסטר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה עשתה בסוף השבוע צעד משמעותי לבניית הקבוצה לקראת העונה הקרובה וזאת על רקע הקושי הכלכלי הנובע מפסקי הבוררות המסתכמים בחוב של כחצי מיליון שקלים ומאיים להפריע לפתיחת העונה.

בסוף השבוע גדל סגל הקבוצה לשבעה ישראלים, (חוץ מבוגרי קבוצת הנוער) לאחר שבשורות הקבוצה חתמו לעונה אחת הפורוורד/סנטר מוטי מוסקוביץ (26, 2.05) והרכז ניר גולן 26, 1.83) ומצטרפים לחמשת הישראלים שכבר חתומים: אורן בן חמו, עאדל מתא, ערן סודאי, ג'ונתן בייז, בני אלשיר.

המאמן  שי מיניסטר
זה מה שרציתי. שי מינסטר צילום: אדריאן הרבשטיין

מוסקוביץ' הוא כנראה קבלן התארים הגדול ביותר בכדורסל הישראלי יחסית לקריירה שלו מחוץ למכבי ת"א: אליפות בליגת על, גביע המדינה ושתי אליפויות בלאומית. הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון וגם הספיק לשחק בקבוצת הבוגרים שלה ולעלות עימה לליגת העל. שנה לאחר מכן ב- 2006/7, שהה לזמן קצר בהפועל ירושלים וגם בה הוא זכה בתואר גביע המדינה. אחר כך חתם לשנתיים במכבי הוד השרון ובעונה השנייה סיים עם ממוצע של 15.2 נק' ו-10 רב' ב-27 דקות למשחק.

עונה אחרי כן עבר לגלבוע/גליל לא זכה להרבה דקות פרקט אבל זכה גם פה ב…אליפות. עונה אחר כך עבר לברק נתניה, לא קיבל מספיק דקות ועבר למ.כ. הבקעה קיבל 12 דק' בממוצע ותרם 6.7 נק' ו-3.1 רב'. וזכה באליפות הלאומית.

את העונה החולפת פתח ביקנעם/מגידו וב-13 משחקים תרם 12.7 נק' ו-6.5 רב' ב-28 דק' משם עבר למכבי חיפה, אולם שותף מעט דקות. גולן שיחק בשנתיים האחרונות באליצור יבנה והוביל אותה פעמיים לחצי גמר הפלייאוף עם ממוצעים של 12 נק', 3 רב' ו-3 אס' וראשון בקליעה ל-3 עם 48 אחוזים. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון, בנערים עבר לעירוני רעננה וזכה איתה בגביע המדינה. בסיום גיל נוער עבר למ.ס.רמת אפעל וב- 2005/6 שב ללב השרון. משם בן 22 למכבי הוד השרון והתבלט כאחד הרכזים הטובים בליגה. עונת 2009/10 סומנה כטובה בקריירה שלו עם 15.6 נק', 5.4 אס' ב-92 אחוזים מהקו ו-48 אחוזים לשלוש.

נהריה אמורה לבצע החתמות נוספות בימים הקרובים ובקבוצה מחפשים ישראלי נוסף ושני שחקנים זרים כדי לבנות סגל שיתמודד בצמרת הליגה הלאומית.כל זאת כאמור, אם הקבוצה תצליח להתמודד עם היבלת שיושבת לה על הצוואר, תשלום של כחצי מיליון שקלים, חובות פסקי הבוררות למאמן יעקב ג'ינו, והשחקנים הרן שיפמן, מאור שניר, אורן בן חמו, שעורך דינם עופר יחיאלי אמר כאן: "לא אוותר על אף שקל".

המאמן שי מינסטר נשמע אופטימי מאוד השבוע לגבי הרכש החדש: "בהחלט. זה מה שרציתי בתחילה. אפשרנו להם למצות את האפשרויות בליגת העל ואני מרוצה. עם שני זרים טובים הקבוצה בהחלט יכולה לרוץ בצמרת. יש כרגע הרבה הצעות ואני מקווה שבתוך עשרה ימים נמצא את הזרים המתאימים. אני לא מעורה בעניינים הכספיים. לפי מה שנאמר לי זה לא קשור לתקציב השוטף שלנו ואני ממשיך כרגיל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות