fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כאן ייבנו 177 יחידות דיור

הופקדה תוכנית הפינוי בינוי הגדולה ביותר בנהריה במתחם פינסקר, סמוך למרכז העיר. בתכנון: מגדלים עד 12 קומות
מתחם פינוי בינוי פינסקר
מתחם פינוי בינוי פינסקר בנהריה (צילום: רותם כבסה)

אפשר להגיד שהחיינו. נראה שפרויקט פינוי בינוי במתחם רחוב פינסקר בלב העיר נהריה הוא חלום שיתגשם בקרוב. בשבוע שעבר מתחם פינסקר הוצף בשלטים של הועדה המחוזית לתכנון ובנייה, חתום על ידי האדריכל אלכס שפול, יו"ר הועדה, שהודיע על הפקדת התוכנית. מתחם פינסקר נכלל במסגרת תוכנית הלאומית של משרד השיכון במסגרתו בתים שיושבים על שטח רחב ייהרסו ובמקום ייבנו בניינים בתוספת אחוזי בנייה משמעותית.

מתחם פינוי בינוי פינסקר
מתחם פינוי בינוי פינסקר בנהריה (צילום: רותם כבסה)

ההחלטה על הכרזת מתחם פינסקר כמיועד לפינוי בינוי התקבלה לפני עשור, אך משא ומתן ארוך נערך עם בעלי הדירות מול היזמים. בשנת 2008 לפני חמש שנים מועצת העיר נהריה האריכה את התוקף של התוכנית לעוד שבע שנים.

כעת מתוכנן בפינסקר מהפך. הדירות קטנות, משתרעות על שטח של מאות דונמים על פני 4 חלקות. במסגרת התוכנית יהרסו 9 בניינים ישנים, בני שתי קומות, ו-4 יחידות דיור בכל מבנה ובמקומם ייבנו 177 יחידות דיור חדשות בבניינים של עד 12 קומות, עם חזית מסחרית לרחוב ויצמן של 508 מ"ר. בשטח התוכנית מוקצה שטח פתוח לצרכי הציבור, ויוקם בו חניון תת קרקעי.

לפני כשנתיים חתמה חברת הבנייה י. כוכב ובניו חתמה על עסקת פינוי בינוי הראשונה בנהריה במשך שנה ניהלה החברה משא ומתן עם נציגי הדיירים במתחם "הפינה" ברחוב שי עגנון -פינת הנרייטה סולד. בפרויקט העונה לשם "כוכב טאוור" ייבנו 38 דירות של 4-5 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים מפוארים, בשני בניינים בני שמונה קומות. במסגרת הפרויקט הפרויקט הכולל של משרד השיכון ייבנו בסך הכל132 יחידות דיור ו-1100 מ"ר לצורכי מסחר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות