fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהו יום הבוחר

172 אזרחים בחרו היום בשתי קלפיות שהוצבו בבית חולים נהריה
בחירות בית חולים נהריה (צילום: דוברות בית החולים)

שתי קלפיות הוצבו ביום הבחירות בבית החולים לגליל המערבי בנהריה, בבניין מרפאות החוץ ובמתחם מכון הרנטגן. 172 אזרחים ניצלו את זכותם והצביעו בקלפיות. בבחירות השתתפו בעלי זכות הבחירה המאושפזים, שלא יכלו להגיע לקלפי הקרובה לביתם בשל אשפוזם. בנוסף, באישור מיוחד ניתנה האפשרות גם לעובדים מבית החולים ששהו בעבודה בכל השעות בהן מתבצעת ההצבעה ברחבי הארץ להשתתף בבחירות.

בחירות בית חולים נהריה (צילום: דוברות בית החולים)

דרור פאר שמונה לאחראי על יום הבחירות בבית החולים: "שתי הקלפיות נוהלו על ידי ועדות קלפי והיו פתוחות מ-08:00 ועד 20:00. בסיום ההצבעה שהתבצעה במעטפות כפולות, הועברו הקולות לועדת הבחירות האזורית ומשם לכנסת, בה נספרים קולות הדיפלומטיים והחיילים. בדומה לבחירות הקודמות גם הפעם עבר יום הבחירות ללא תקלות משמעותיות".

רותי יפרח המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים: "בשבועות האחרונים נערכנו על פי חוק הבחירות כדי לאפשר למאושפזים המסוגלים מבחינה רפואית, לממש את זכותם הדמוקרטית. מיקום הקלפיות איפשר הגעה נוחה למטופלים מכלל המחלקות והאגפים. בנוסף פעלנו על מנת לאפשר לכל אחד מעובדי בית החולים שלא יכלו להגיע לקלפי במקום מגוריהם בשל עבודתם לממש את הזכות. אני רוצה להודות לאחראי יום הבחירות, לעובדים שסייעו בהכנת מתחמי הקלפיות ולחברי ועדות הקלפי על עבודתם המסורה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות