fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ומה אומר ולדיק על המצב?

הסטנדאפיסט הנהרייני לויס אפוטה, שמריץ ברשת כמה סרטונים משעשעים ברוח הימים האלה, נסע ביום שלישי השבוע להצחיק את החיילים בדרום. "ההופעה מול החיילים הייתה מרגשת. באתי לשמח ולחזק ויצאתי מחוזק", הוא אומר ל"צפון-1"
מצחיקים אותי הדברים הכי פשוטים. לויס אפוטה (צילום: איציק פוטו אקספרס)

ימים לא קלים עוברים על מדינת ישראל ובתוך כל המהומה אנשים רבים מושיטים יד לעזרה, אם זה בתרומות, בתמיכה וחיזוק ובהעלאת המורל, בעיקר של החיילים. אחד מאותם אנשים שהרגישו צורך לשמח את החיילים בחזית ואת כל העם בעורף הוא לויס אפוטה מנהריה. את אפוטה, סטנדאפיסט וחקיין, אפשר למצוא מדי יום במקום עבודתו בסניף הדואר בשדרות הגעתון בנהריה, כשבערב הוא רץ עם מופע סטנד~אפ, שבו הוא מציג דמויות שונות. "לקחתי חלק מהדמויות והחלטתי לחזק באמצעותן את האנשים", הוא מספר.

הסרטון הבולט ביותר שרץ בווטסאפ של החיילים הוא עם דמותו של "ולדיק", שנקרא "הנשק הסודי של צה"ל – ולדיק לא מפחדים". הסרטון צבר תאוצה והמון צפיות ויצא אף מחוץ לגבולות ישראל. אפוטה: "מתקשרים אליי מכל מקום, מבקשים חברות, אני מקבלי אלפי לייקים, בכל מקום שאני מסתובב אני שומע את עצמי, היום אין חייל שלא ראה את זה". ההצלחה של הדמות התבררה אף יותר, כאשר ביום שלישי השבוע נסע אפוטה לדרום להופיע בפני חיילים. אפוטה: "ההופעה מול החיילים הייתה מרגשת. באתי לשמח ולחזק ויצאתי מחוזק".

חוץ מדמותו של ולדיק, לאפוטה יש שתי דמויות בולטות נוספות, שגם הן רצות ברשת: "סבתא סוליקה – לחיילי צה"ל באהבה" ו"קלוד מאשדוד מברך את חיילי צה"ל ויוצא על החמאס". אפוטה: "בזמן שחיילי צה"ל נלחמים בדרום וממני נבצר להצטרף אליהם, החלטתי לנסות ולהעלות קצת חיוך על פני החיילים, תושבי הדרום והעם ולהעלות את המוראל. אני מאוד אוהב לשמח את העם. כולם מסביב בלחץ, חששות ואי וודאות והדמויות שלי באות כדי להפיג את המתח ולהתמודד עם המצב על ידי דמויות מחיי היום יום שכל אחד יכול להזדהות איתן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות