fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסערה סביב שוק פייסל נמשכת

דוד חי מנהל ד.חי שיווק מתרעם על הפרסומים: "הפייסבוק מהווה רשת חברתית לפרסומים רבים שמשרתים בצורה נהדרת את המשתמשים אבל לדאבוני משתמשים מנצלים את האתר לרעה במיוחד"
שוק פייסל
שוק פייסל (צילום: עצמי)

דוד חי מנהל ד.חי שיווק, אבא גאה לשני קצינים בצה"ל, היה אחד מאלפי אנשים שנתקלו בפוסט בפייסבוק נגד שוק פייסל הגדול שעלה לרשת בזמן מבצע צוק איתן. הפוסט גרם לו להתרעם. בני המשפחה וחי הם ידידים קרובים. חי: "הפייסבוק מהווה רשת חברתית לפרסומים רבים שמשרתים בצורה נהדרת את המשתמשים בה, אך לדאבוני הרב משתמשים מסוימים מנצלים אתר מופלא זה לרעה במיוחד אלו שלא מזוהים במקור. על ידי כך הם מרשים לעצמם לפרסם דברי שקר, פוגעים באנשים תמימים ולצערי הרב לפעמים באופן המבזה ביותר בדומה למקרה שוק פייסל הגדול, עקב כך אני ממליץ לכם משתמשים יקרים לא להתייחס כלל לפרסומים שלא ניתן לזהות את מקורותיהם.

שוק פייסל
שוק פייסל (צילום: עצמי)

"שוק פייסל תורם בקביעות למוסדות צדקה, בתי חולים, נזקקים פרטיים, חיילים ועוד לא מעט גופים שפונים אליו. בתקופת מלחמת לבנון השנייה, מבצע עמוד ענן ובמבצע צוק איתן בלטה במיוחד העזרה שלו והתרומות לחיילים ולאזרחים ששכנו במקלטים במשאיות הרבות שהוא שלח וחילק מוצרים בסיסים. אותם מפרסמים אנונימיים בפייסבוק פרסמו תמונות מטושטשות של כביכול בנו ובתו של פייסל וכתבו שהם אלו שהתבטאו באופן חמור לגבי חיילנו ואזרחנו היקרים, כאן אנו רואים עוד נתון עובדתי שלא ניתן להתכחש לו, לפייסל יש חמישה בנים ואין לו כלל בנות ומי שמכיר את ילדיו בוודאי יודע שהם מקסימים וקיבלו את החינוך הטוב ביותר שקיים".

מפייסל נמסר בתגובה: "אנו בשוק פייסל מדגישים שוב ומכל במה את סלידתנו מן הפרסומים הזדוניים והשקריים שהופצו במדיות, מוקיעים אותם ומתנערים מהם. יש לציין, כי תגובות רבות כמו זו של ד.חי אנו מקבלים מן הלקוחות הרבים, שממשיכים לערוך את קניותיהם אצלנו ואשר מביעים את תדהמתם מן השקרים שבפרסומים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות