fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסופרת שרית ישי לוי תתארח בנהריה

הסופרת והעיתונאית שרית ישי לוי מחברת רב המכר "מלכת היופי של ירושלים", תתארח לראשונה בקפה קונדיטוריה בריוש בנהריה לערב על סיפור חייה
שרית ישי לוי צילום אלעד נחום באדיבות מגזין עולם האישה
שרית ישי לוי (צילום אלעד נחום באדיבות מגזין עולם האישה)

הסופרת והעיתונאית שרית ישי לוי מחברת רב המכר "מלכת היופי של ירושלים", תתארח לראשונה בקפה קונדיטוריה בריוש בניחוח צרפתי בנהריה, (יום ב', 21.7)

שרית ישי לוי צילום אלעד נחום באדיבות מגזין עולם האישה
שרית ישי לוי (צילום אלעד נחום באדיבות מגזין עולם האישה)

הספר מספר על משפחת ארמוזה בני הקהילה הספניולית בירושלים מתחילת המאה העשרים והשלטון התורכי דרך שנות המנדט הבריטי ורווי באווירה וביצרים מספר את סיפורן של האהבות הבוערות והמציאות הכואבת העוברת כחוט השני בין ארבעה דורות במשפחה.

הוא יצא לאור בהוצאת מודן בחודש ספטמבר השנה ומאז הוא מככב בראש רשימת רבי המכר והביקורות מהללות. ישי לוי זכתה בספר זהב על מכירת 20 אלף עותקים ובספר פלטינה על מכירת 40 אלף  עותקים. היא זכתה בפרס סטימצקי ובימים אלו הספר מתורגם למספר שפות, נמצא בפיתוח לסרט קולנוע ועובר עיבוד למחזה בבימויו של צדי צרפתי.

ישי לוי תספר על הביוגרפיה שלה, עבודתה העיתונאית ומקורות ההשראה שלה לכתיבת מלכת היופי של ירושלים. היא תנתח את הדמויות בספרה לרבות אלו של הנשים: מרקדה, רוזה, לונה, וגבריאלה . החלק האחרון של ההרצאה יוקדש לשאלות ותשובות.

הערב ילווה בארוחת ערב שרקחה הקונדיטורית חגית שטרן ותכלול: מגוון לחמי הבית, זיתים, חמאה ופסטו, קיש בטעמים, לצד סלט ירוק ורענן עם פרי העונה ברוטב ווינגרט חרדל, וירקות אנטי פסטי על מצע לבנה.

ערב עם העיתונאית והסופרת שרית ישי לוי, יום שני, 21.7, 19:00, קפה קונדיטוריה בריוש, 120 שקלים לזוג לא כולל שתייה,
רח' קק"ל 16, שכונת רסקו, נהריה.  ההרשמה מראש בטל': 0774260520, 054-9445490; מספר המקומות מוגבל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות