fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישגים למחקלת הנוער של עירוני נהריה

מחלקת הנוער בניהולו המקצועי של תמיר קוסטיקה, סיימה את העונה עם הישגים נאים, אליפויות ואפילו כמעט גביע מדינה.

העונה ליוו את מאמני מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל המאמנים ליאור ליובין ועודד קטש, במסגרת תוכנית "שחקן אמיתי" אשר מקדמת את הכדורסל בישראל ושמה לה למטרה לפתח ולקדם את ענף הכדורסל בישראל. בנוסך, גם השנה הופעלה תוכנית המצוינות של מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל בימי שישי.

ילדים לאומית של המאמן אורן בן חמו (צילום: מחלקת הנוער)
ילדים לאומית של המאמן אורן בן חמו (צילום: מחלקת הנוער)

קבוצת הקט סל מחוז מפרץ של המאמן רפי חסין סיימה את העונה במקום הראשון ללא הפסד וזכתה באליפות. קבוצת ילדים לאומית של המאמן אורן בן חמו זכתה באליפות מחוז חיפה וסיימה במקום הרביעי בגביע המדינה ובנוסף הפסידה בגמר אלוף האלופים למכבי ראשון לציון. נערים ב' מחוזית של המאמן מיקי דלויה עלתה לליגה הלאומית. נערים ארצית של המאמן מעוז מלכה עלתה לליגה לאומית.

תמיר קוסטיקה: "השנה אנחנו מאד מרוצים מההישגים ואנחנו מתחילים לראות את התוצאות. אני מקווה שנוכל לשחזר את ההישגים בעונה הבאה, אבל הכל עניין שנתונים. אנחנו כרגע בבנייה של העונה הבאה ועדיין מוקדם לדבר על שאיפות. כמובן שנמשיך לשלב שחקן או שניים מקובצת הנוער בקבוצה הבוגרת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות