fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוצת רכבו של חבר מועצת העיר נהריה עו"ד אורן סודאי

רכבו של עו"ד אורן סודאי, חבר מועצת העיר הוצת מוקדם יותר הערב (שלישי) ברחוב קפלן בנהריה. למקום הוזעקו ניידת כיבוי אש ומשטרה

רכבו של עו"ד אורן סודאי, חבר מועצת העיר נהריה, הוצת מוקדם יותר הערב (שלישי), ברחוב קפלן בעיר. סודאי התמודד לראשות העירייה בבחירות המקומיות האחרונות.

צילום: תאיר פז

האירוע התרחש סמוך לשעה 20:00, ליד בית אימו של סודאי, שם שהה באותה העת עם משפחתו. לדברי עדי ראייה, אירעה הצתה על ידי אדם בודד שהגיע למקום. הלהבות כילו לחלוטין את חלקו הקדמי של הרכב, את המנוע ואף השמשה הקדמית נופצה. ריח חרוך עמד באוויר גם לאחר כיבוי הלהבות. בעקבות ההצתה, ניזוק גם חלקו האחורי ברכבו של אחיו של סודאי, שחנה לפניו. למקום הגיעו ניידת כיבוי אש ומשטרה, שחקרו את האירוע.

אחת מקרובות משפחתו של סודאי, אשר שהתה עימו במקום והייתה עדה לאירוע סיפרה לאתר בלינקר: "ראיתי רכב, שעמד מצד ימין של הכביש לכיוון מזרח, ירד מישהו לרכב של אורן, הוא לבש מעין צעיף לבן ומעיל שחור, זרק משהו לאוטו, האוטו בשנייה עלה בלהבות, לא יודעת מה זה היה, אבל הוא בשניות עלה בלהבות. איך שהאוטו התלקח המצית רץ בחזרה לאוטו שלו ונסע.

"לא ראיתי אם היה איתו ברכב עוד מישהו, אבל הוא נהג. אני ראיתי את האירוע ממרפסת הקומה השלישית מחלון המטבח, בהתחלה לא יצאו לי המילים, אבל אחר כך ישר אמרתי לאורן שהאוטו שלו עולה בלהבות. כולם יצאו למרפסת, הזמנו מהר מכבי אש ומשטרה. צעקנו לאנשים שלא יתקרבו, כי לא רצינו שמישהו ייפגע, בהתחלה שני אנשים ירדו עם מטף לכבות את האש, אבל אמרנו להם שיתרחקו כי חששנו שחלילה זה יגיע לעמוד חשמל שהיה בקרבת הרכב, פחדנו מזה. פחדנו שיקרה איזה אסון כי הלהבות היו ממש גבוהות. מזל שלא היו נפגעים בנפש והכל עבר בשלום".

צילום: תאיר פז

קרובת משפחה נוספת, שנכחה אף היא במקום הוסיפה: "אני בדיוק עומדת בחלון, במרפסת בקומה שלישית, מול האוטו ופתאום אני וגיסתי רואות מישהו בא וזורק על האוטו משהו ובורח. שתינו צעקנו ביחד ואז שמענו את הדי הפיצוצים והלהבות. לקח הרבה זמן עד שהאש שככה. לא הצלחתי לראות מי זה, רק ראינו אותו בורח וזהו, לא מעבר לזה".

עו"ד סודאי הסתפק בתגובה לקונית קצרה: "אין פה מה להגיד. הדברים מדברים בעד עצמם".

צילום: תאיר פז

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות