fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האוהדים התבשרו: נפתח אתר רשמי לעירוני נהריה

הננו כאן. שחקני עירוני נהריה מוצגים בהפנינג הפתיחה ומצטלמים עם האוהדים (צילומים: אדריאן הרבשטיין)
הננו כאן. שחקני עירוני נהריה מוצגים בהפנינג הפתיחה ומצטלמים עם האוהדים (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

כ-250 אוהדים הגיעו לצפות בעולה החדשה לליגת העל, ובשחקניה החדשים שהצטרפו לקבוצה. ככל שהתקרבה השעה שתיים בצהריים, החלו אנשים להגיע ולצפות בעיצומו של אימון הקבוצה, בתום האימון החלה הצגת שחקני הקבוצה על ידי כרוז ודובר הקבוצה, גדי חפר שהציג תחילה את הצוות המקצועי רועי חגאי, ושני עוזריו ליאור אנגלמן ומעוז מלכה.

במהלך המשחק התבשרו האוהדים כי נפתח לקבוצה אתר אינטרנט רשמי אשר ישרת את האוהדים. באתר ניתן למצוא עדכונים וחדשות על הקבוצה, כמו כן האתר מכיל גלריות תמונות ממשחקים ואירועים שונים, קטעי וידאו וכתבות ומידע על שחקני הקבוצה. אוהדים יכולים לשלוח כתבות דרך האתר לפרסום בכל נושא, כל זאת מתבצע כחלק ממהלך לבסס את מעמדה של עירוני נהריה בליגת העל.

לאחר מכן החלה הצגת שחקני הקבוצה לקול תשואות האוהדים, והקראת הישגיהם בשנים האחרונות בתום הצגת השחקנים חזרו השחקנים לאימון קצר נוסף, שמהלכו הרהיבו בהטבעות מרהיבות לעיני תשואות הקהל, לאחר מכן החלו משחקי האתגר של מספר אוהדים מול נייט מילר, רוברט ,אייל שולמן ושני הזרים החדשים של הקבוצה .

במהלך משחקי האתגר נקלעו קליעות מטווחים שונים  ובסיום המשחקים חולקו 3 כדורים חומים על ידי שחקני הקבוצה וכרוז הקבוצה כמו כן , הוצגו המעודדות החדשות מבית הסטודיו ליטל, שילוו את הקבוצה לאורך כל העונה והציגו מספר ריקודי שהרשימו את קהל האוהדים.

בסיום נתנה האפשרות המרגשת לקהל להצטלם עם שחקני הקבוצה בלובי של האולם, בכך תם האירוע המרגש שקידם את מכירת המנויים וכמו כן הכרת הקבוצה על ידי אוהדיה שיכלו להתרשם מהסגל החדש של הקבוצה ומהקפטן החדש של עירוני נהריה נייט מילר ושאר השחקנים וממספר שחקנים שממשיכים עונה נוספת בקבוצה מהעונה הקודמת.

בסיום האירוע הסתמן שבקרב האוהדים התקבלה תחושה ואמונה שנהריה הולכת לעונה מוצלחת מאוד, ועם הסגל הנוכחי אפשר להגיע להישגים נאים במהלך העונה. את העונה נהריה תפתח במשחק חוץ ברמלה נגד אליצור רמלה במסגרת סיבוב הראשון של גביע המדינה ולאחר מכן במחזור הראשון בליגת ווינר מול הקבוצה מהבירה הפועל ירושלים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות