fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"דודו היה היהלום שלנו"

דודו טאו נהרג ביום שישי שעבר בתאונת אופנע מחרידה סמוך לבית העלמין בשלומי. סיפור על בחור שאהב את החיים והיה אהוב על כולם. היום נערכה אזכרה במלאות שבוע למותו
דודו טאו (צילום: באדיבות משפחת טאו)
דודו טאו (צילום: באדיבות משפחת טאו)
דודו טאו  (צילום: באדיבות משפחת טאו)
דודו טאו (צילום: באדיבות משפחת טאו)

יום שישי שעבר טרגדיה קשה נפלה על משפחת טאו מנהריה.  הבן, דודו טאו נהרג בתאונת אופנוע מחרידה בסמוך לבית העלמין בשלומי.

טאו היה איש שמח מאד, בן 33, אב לילדה בת 11 וחצי שאהב בכל ליבו. טאו עבד במפעל חניתה קוטלב, ביום שישי בשעה 14:08 יצא מהעבודה ומיהר להיות עם ביתו. כעבור מספר דקות ליד בית העלמין עקף משאית שנסעה לפניו ולא הצליח להשתלב בחזרה בתנועה ונכנס חזיתית ברכב שמולו. טאו נהרג במקום.

במוצאי שבת, ערב 9 באב הובא טאו לקבורה בבית העלמין בכברי. מאות הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון בהלוויה מרגשת ביותר. הוריו של דודו נותרו שבורים מאד.

קרן טאו גיסתו מספרת על הימים הקשים של המשפחה. "דודו הגיע לבית החולים כפלוני, לאחר התאונה הגיע לבית בחור שאמר לאח של דודו, 'משתתף בצערך, אחיך נהרג'. נסענו בבהלה לבית החלום, ימים שאני לא אשכח לעולם. ביתי התקשרה אליי ואמרה לי 'דודו מת'. "לדודו יש ילדה בת 11 וחצי, שרק לפני שלושה שבועות קבעו לה בת מצווה לחודש ינואר. הוא היה בן אדם מלא בשמחת חיים אוהב לחיות, אוהב לעשות שמח, יפה טוהר, יהלום שנלקח מאיתנו, מעולם לא דיבר לשון הרע, תמיד היה בכבוד מכולם. דודו היה החבר הכי טוב שלי, אני איבדתי אח ולא גיס, הוא היה הבן הכי מיוחד בבית. ההורים נותרו שבורים מאד, אמא של דוד הייתה טוטאלית בגידול ילדיה פשוט טרגדיה".

לדברי קרן, דודו לא היה פריק של אופנועים ורק לפני חצי שנה רכש אופנוע כבד. "דודו מיהר לראות את הילדה שלו, זו הייתה השבת שלו עימה. היא ילדה, משחקת ויושבת מאתמול בצהריים ומכינה לאבא שלה מצגת. הוא אהב אותה אהבה אינסופית. אין נחמה".

טאו הותיר אחריו הורים, שני אחים וילדה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות