fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העבודות ברחוב ז'בוטינסקי בנהריה על סף סיום

עבודות התשתית, שנמשכות זה ארבעה חודשים, מקשות על חיי התושבים. העירייה: "הקבלן המבצע לא עמד בהתחייבויותיו לסיום העבודות במועד הקבוע בחוזה עימו"
רחוב ז'בוטינסקי בנהריה
העמותה מגיעה לנהריה (צילום: תאיר פז)

עבודות התשתית, המתבצעות בקטעי הרחובות המייסדים-ז'בוטינסקי עד שטייניץ-ז'בוטינסקי בנהריה נועדו לשפר את חזות הרחוב. הבעיה היא שהן נמשכות זה ארבעה חודשים, דבר שמקשה על חיי התושבים. יו"ר סיעת הירוקים במועצת העיר, אייל וייזר, מבקש להעלות את הנושא לדיון בישיבת המועצה הקרובה. לדבריו, התושבים סובלים זה זמן רב משיבושים משמעותיים בדרך הגישה לביתם ומנסיעה קשה בדרך משובשת, הגורמת נזק לרכביהם הפרטיים.

אייל וייזר
אייל וייזר (צילום: אוסנת קונינסקי)

השבוע נודע, כי העבודות נמצאות בשלביהן הסופיים והן יסתיימו בימים הקרובים. כרגע עובדים על סידור מכסי הביובים. מהעירייה נמסר: "עיריית נהריה מתנצלת בפני התושבים על העיכוב הגדול בסיום העבודות ברחוב ז'בוטינסקי. אנו מזדהים עם דיירי הרחוב וחשים את התסכול שלהם. מניסיוננו, אין אח ורע לעיכוב שכזה בעבודות הפיתוח ואנו מבקשים להדגיש שאין זה אופייני שעבודות נמשכו זמן כה רב מעבר להתחייבות הקבלן לסיימן. ברחוב ז'בוטינסקי קיימת תנופת בנייה, אשר הציבה בפני העירייה את החובה להרחיב את תשתיות המים והביוב.

רחוב ז'בוטינסקי בנהריה
"אין אח ורע לעיכוב שכזה". רחוב ז'בוטינסקי בנהריה (צילום: תאיר פז)

"העירייה הוציאה מכרז לביצוע העבודה, ולדאבונה, הקבלן המבצע לא עמד בהתחייבויותיו לסיום העבודות במועד הקבוע בחוזה עימו. העירייה נאלצה להפעיל נגדו סנקציות וקיימה עימו מספר רב של ישיבות על מנת לסיים את הפרויקט במהרה. לאחרונה יידע הקבלן את הדיירים כי בכוונתו לסלול את הכביש, אולם עלה ספק האם ביצע את כל העבודות בהתאם למפרט. לכן נאלץ האגף הטכני לערוך בדיקה של העבודות אותן ביצע הקבלן. לשמחתנו, בליל יום ראשון האחרון נסלל הכביש. אנו שבים ומתנצלים בפני התושבים על העיכוב. פניית מר וייזר קודם לעיתונות ואחר כך לראש העירייה מצביעה על כך שהוא טרם הפנים את העובדה שהבחירות הסתיימו וראש העירייה הנבחר, ממשיך כמו בעבר, לדאוג לתושבים ולרווחתם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות