fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: תושבת נהריה מואשמת בתקיפת שוטרת

מכתב האישום עולה, כי האשה, בת 56, נתפסה נוהגת על אופנוע ללא רשיון. כשהשוטרת הורתה לה לעצור, היא הגיבה באלימות
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לבית משפט השלום בעכו הוגש לאחרונה כתב אישום נגד תושבת נהריה, בת 56. היא מואשמת כי רכבה על אופנוע ללא רשיון נהיגה ואף תקפה שוטרת בעת שהורתה לה לעצור בצד הדרך.

מכתב האישום עולה כי בחודש יוני בשנה שעברה, בשעה 10:00 בבוקר, רכבה הנאשמת על אופנועה בשדרות הגעתון בנהריה. בצומת רחוב הרצל, הורתה לה שוטרת לעצור בצד הדרך וביקשה ממנה רשיון נהיגה. אז התברר כי רשיונה של הנהגת נפסל בשנת 2009. אז, על פי כתב האישום, החלה הנאשמת לגדף ולתקוף את השוטרת.

מכתב האישום: "השוטרת, שזיהתה את הנאשמת כפסולה לנהיגה, ביקשה מהנאשמת לכבות את הקטנוע ולהראות לה רשיונות ותעודת זהות. הנאשמת ירדה מהקטנוע, סירבה להציג את המסמכים המבוקשים בפני השוטרת, אמרה לשוטרת שהיא הולכת וניגשה לקטנוע במטרה להסתלק מהמקום.

"השוטרת ניגשה לקטנוע והוציאה את המפתח ממנגנון ההדלקה שלו. בתגובה לכך זינקה הנאשמת על השוטרת, העיפה את האוזנייה שהיתה באוזנה של השוטרת, את הכובע המשטרתי ואת פנקס הדוחות שהחזיקה בידה". עוד נטען בכתב האישום, כי הנאשמת דחפה את השוטרת, אחזה בזרועה השמאלית וצבטה אותה בחוזקה. לשוטרת נגרם שטף דם פנימי. בנוסף, נטען, הנאשמת קיללה את השוטרת וקראה לעברה "זונה", "בת זונה", "זבל" ו"מי את בכלל.

הנהגת מואשמת בתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, העלבת עובד ציבור, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ללא ביטוח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות