fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמבולנס לא הצליח לפלס את דרכו בפקקים בצומת הכניסה לנהריה

עוד בטרם הושלמה בניית קניון ארנה, הפקקים בצומת הראשי הפכו לסיוט לכל נהג. מה יהיה כשהקניון ייפתח?
צומת נהריה
מחדל. צומת נהריה (צילום: פרטי)
צומת נהריה
מחדל. צומת נהריה (צילום: פרטי)

מספר מקרים שאירעו השבוע בצומת הכניסה לנהריה העלו את חמתם של רבים. הלחץ התחבורתי העצום בכביש 89 בין מעלות לנהריה ובעיקר סמוך לתחנת המשטרה בעיר נותן את אותותיו. צומת הכניסה לנהריה הוא צומת ראשי שבו קיים נתיב תחבורה אחד לכל כיוון, מה שיוצר פקקים רבים. בצומת נבנה קניון ארנה המפואר, שבוודאי יכביד עוד יותר ויביא לגידול נוסף במספר המכוניות הנוסעות בציר. אמבולנס, שהיה השבוע בדרכו לפינוי חירום, לא הצליח לפלס את דרכו בפקק האינסופי. יצוין, כי כל העתירות שהוגשו בנושא עומס התחבורה בצומת על ידי סיעת הירוקים בנהריה וחבר המועצה אייל וייזר נדחו על הסף.

בינתיים, גם תחנת משטרת נהריה שבה לפעול אחרי שנתיים של שיפוצים. תושבת העיר, שהגיעה השבוע לתחנה להגיש תלונה, סיפרה כי לא הותר לה להיכנס עם אופניה לתחנה, באין מקום חנייה. לאחר שלא מצאה מקום חנייה לאופניים גם מחוץ לתחנה, חזרה לביתה בלא שהגישה תלונה.

"איך יתכן שציר תנועה מרכזי באזור, זה שמוביל לבית החולים נהריה, בית החולים היחיד באזור, לתחנת המשטרה ולתחנת כיבוי האש – יהיה חד מסלולי? מה צריך לקרות כדי שקברניטי המדינה ומנהיגי האזור יתעשתו?", שאלו השבוע אזרחים.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "העירייה אינה אחראית על הצבת מתקני אופניים בשטח תחנת המשטרה". באשר לפקקי בצומת נמסר מהעירייה: "משרד התחבורה, מע"צ ועיריית נהריה יעשו מאמצים להביא לפתרון הבעיה".

ממשטרת ישראל נמסר: "בתחנת נהריה יש מתקן לאופניים ואף חנייה לאזרחים, המוגבלת במספר המקומות".

טרם התקבלה תגובת משרד התחבורה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות