fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחריך, בן

כדי למלא את החלל הענק שנפער עם נפילתו של הבן עידן במלחמת לבנון השנייה, החליט איציק קובי מנהריה להתגייס לגדוד המילואים שבו שירת בנו. "כשאני עושה מילואים זה סוגר לי מעגל, כי אני כל הזמן פוגש חברים של עידן מהסדיר ושומע כל מיני סיפורים"
עידן קובי ז"ל
עידן קובי ז"ל (צילום: דו"צ)

רס"ל איציק קובי, בן 58, תושב נהריה, התגייס לגדוד הסיור של "עוצבת חצי האש", גדוד מילואים של חטיבת הצנחנים, בעקבות בנו, עידן ז"ל, ששירת באותו הגדוד ונפל במלחמת לבנון השנייה, והוא בן 26. קובי האב משרת כנהג אמבולנס.

עידן קובי ו-14 חברים לגדוד נהרגו, כאשר נורה טיל על בניין בו תפסו עמדה. איציק קובי: "עידן היה חובש בצנחנים והם קיבלו משימה לכבוש כפר בשם ראשף, כי הגיעו משם הרבה קטיושות. הם הלכו כל הלילה ולפנות בוקר הגיעו לכפר דבל. שם הם הצטרכו לישון עד הלילה הבא בבתים שהם תפסו. אחד הבתים, שבתוכו היו כמעט 100 חיילים, חטף טיל. זה היה בית בנייה של שתי קומות עם רצפה מלאה זעתר. 10 חיילים נהרגו ויותר מ-30 נפצעו.ירו עליהם טיל לתוך הבית ב-13:05 בצהריים. עידן נהרג במקום. אחרי הטיל הראשון היה בלגן שלם, כל אחד טיפל בשני, מי שהצליחו לחלץ חילצו ובתוך חמש דקות פגע בבית הטיל השני שעשה נזק יותר גדול".

הכתבה המורחבת ביום שישי ב"צפון -1"

לפני שבועיים חזר מאימון. איציק קובי
לפני שבועיים חזר מאימון. איציק קובי (צילום: דו"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות