fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצו שמונה לחדר הלידה

נתנאל דגן מכרמיאל הוקפץ בצו 8 לדרום אבל כשאביעד,רעייתו הודיעה לו באמצע הלילה שהיא בדרך לחדר לידה הוא ביקש אישור לחזור צפונה. המפקד שלו נחלץ לעזרה והסיע אותו לבית החולים פוריה בטבריה

מזל טוב למשפחת דגן מכרמיאל. נתנאל דגן הוקפץ בצו 8 לדרום אבל כשאביעד, רעייתו הודיעה לו באמצע הלילה שהיא בדרך לחדר לידה הוא ביקש אישור לחזור צפונה. מאחר ותחבורה ציבורית מסתיימת באחת בלילה, המפקד שלו נחלץ לעזרה והסיע אותו צפונה.

 דגן הוקפץ במוצאי שבת בצו 8 ליחידת התותחנים באזור אשקלון, כשאשתו הייתה בשבוע ה- 40 להריונה ונשארה בבית הוריה בכרמיאל: "הייתי בלחץ מזה שהוא נקרא למילואים, לא רק שאני דואגת לו התאכזבתי שדווקא בלידה הוא לא יהיה לידנו, זה התינוק הראשון שלנו ואנחנו מאד מתרגשים".

ביום שלישי לפנות בוקר תקפו את אביעד צירי לידה, היא ביקשה מנתנאל שיהיה זמין בפלאפון. לקראת חצות היא שלחה לו הודעה שהיא בדרך לחדר הלידה בבית החולים פוריה.
"המפקד שלי ידע שאביעד צריכה ללדת, כשקיבלתי ממנה עדכון שהיא כבר בדרך לחדר לידה, הוא אישר לי לצאת אבל השעה הייתה אחת בלילה ואני ביחידה בדרום. לא ידעתי מה לעשות, התחלתי לברר איך אני מגיע צפונה, אבל התברר שאין שום תחבורה ציבורית. החבר'ה ראו שאני בלחץ, אז המפקד שלי, זוהר חיון אמר לי 'אני אקח אותך צפונה'".

מירי טל, אחות אחראית חדר לידה במרכז הרפואי פוריה, מספרת, "אביעד הגיעה בלילה עם הוריה  כמה שעות אחר כך הגיע גם נתנאל. הוא הגיע עם הנשק עליו, ועיניו היו אדומות מחוסר שינה, כולו נרגש שלא לפספס את הלידה".

 אתמול (שלישי) בשעה 11:30 ילדה אביעד את התינוקת בניתוח קיסרי. נתנאל נשאר לצידה במחלקת היולדות: "אני לא יודע מתי אני אצטרך לחזור, בינתיים אני פה ליד אביעד והתינוקת".

אביעד ונתנאל דגן
לפני הלידה. מימין: ד"ר יורי פרליץ, אביעד ונתנאל דגן (צילום: מיה צבן)
נתנאל ואביעד דגן
אחרי הלידה. נתנאל, אביעד והתינוקת (צילום: מיה צבן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות