fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: שגריר אוסטרליה בדק חיסכון כלכלי משימוש בתאורת לד

שגריר אוסטרליה בישראל דיויד שארמה הגיע לביקור עבודה במעלות לאחר ששמע על פרויקט החלפת תאורת הרחוב בעיר לתאורת לד, המבוססת של חיסכון בחשמל ואנרגיה
שגריר אוסטרליה בישראל דיויד שארמה
שגריר אוסטרליה בישראל דיויד שארמה (צילום: שלמה שרביט)
דיויד שארמה ושלמה בוחבוט
דיויד שארמה ושלמה בוחבוט (צילום: שלמה ברביט)

שגריר אוסטרליה בישראל דיויד שארמה ערך ביקור רשמי במעלות ובחן את השימוש בתאורת רחוב במערכת לד המבוססת על חיסכון ואנרגיה.
עיריית מעלות תרשיחא יצאה לפני חצי שנה בפרויקט שאפתני וייחודי והחליפה את כל תאורת הציבור לתאורת לד חסכונית. המהלך, שעתיד לחסוך לעירייה מיליוני שקלים יביא לא רק לחיסכון עבור התושב אלא לאיכות חיים ירוקה יותר ובריאה יותר.

השגריר שארמה שמע על המהלך והחליט לבוא לביקור בעיר, להתרשם מהתאורה וללמוד על התהליך, התקבל על ידי סגן ראש העיר איימן שנאתי ומנהלת קשרי החוץ בעירייה עינב הדרי אשר הובילו אותו לקבלת פנים בלשכת ראש העירייה שם הצטרפו מנהל פרויקט תאורת הלד עופר בורשטיין וסמנכ"ל הפרויקטים רועי אלרום. לאחר שיחה קצרה יצאו המכובדים לסיור בעיר.

השגריר התרשם מאוד מהניקיון בעיר וציין לטובה את השקעת ראש העיר באיכות החיים הבריאה והמטופחת. השגריר בחן גם את תאורת הרחוב ואמר שזה פרויקט ייחודי וחסכוני מאוד.  לאחר הסיור חזר השגריר לעירייה שם נפגש עם ראש העירייה שלמה בוחבוט, מנכ"ל העירייה סילס ליביליה, גזבר העיר פואד אנדראוס, מ"מ הגזבר הילה בן אבו ובכירים נוספים.

דיויד שארמה ושלמה בוחבוט
דיויד שארמה ושלמה בוחבוט (צילום: שלמה ברביט)

בוחבוט ערך לשגריר סקירה קצרה על מעלות תרשיחא, על ההיסטוריה שלה ועל היותה עיר על קו עימות. שארמה: "התרשמתי מאוד לשמוע וללמוד על מעלות תרשיחא. בתפקידי אני נמצא רק שישה חודשים אך אני אוהב לבוא לצפון ולהתרשם מהנופים המדהימים ומהפרויקטים המבורכים שיש כאן. אין לי ספק שזה לא הביקור האחרון שלי בעיר הזו ואני מתכנן לבוא לחופשה פה עם משפחתי בקרוב מאוד".

בוחבוט הוסיף: "מעלות תרשיחא היא חלוצה בתחום תאורת הלד בישראל. אני שמח שיש לנו מה ללמד ארצות כמו אוסטרליה ואני מברך את השגריר על הגעתו והתעניינותו. מעלות תרשיחא התברכה ביופי ובאיכות חיים ואנו ממשיכים כל הזמן בעירייה לשקוד על פרויקטים חדשניים אשר יחסכו כסף לתושבים ולרשות."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות