fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: נפרדים מחברי המועצה היוצאת

על רקע הערעור על תוצאות הבחירות שמתכנן להגיש ארקדי פומרנץ, התקיימה גם ישיבת מועצה, האחרונה עבור כמה חברים. והקואליציה? במעלות לא ממהרים
הדברים לא סגורים. לסרי (צילום: תאיר פז)
שותק. לסרי (צילום: תאיר פז)

ביום שני השבוע התקיימה במעלות-תרשיחא ישיבת מליאה בהרכב המועצה הישנה, במטרה להיפרד מחברי המועצה היוצאים. נודע, כי הישיבה התקיימה באווירה חיובית ומכובדת. ראש העירייה שלמה בוחבוט הודה לחברי המועצה היוצאת והביע תקווה כי גם לאחר סיום כהונתם ימשיכו לעסוק בפעילות מסורה למען הציבור.

באותה ישיבה אושרה ההצעה להקמת ועדה מקומית עצמאית לתכנון ובנייה עבור מעלות-תרשיחא (עד לא מזמן מעלות-תרשיחא הייתה תחת ועדה מרחבית מעלה נפתלי – ת"פ).

ומה עם הקואליציה?
במעלות-תרשיחא, כך נראה, לא ממהרים לשום מקום. נודע, כי סיעת מת"ש בראשותו של בוחבוט הקימה צוות משא ומתן שפנה לכל הרשימות הנכנסות, למעט זו של ארקדי פומרנץ. כל הרשימות אליהן פנה הצוות הביעו נכונות להיות שותפות בקואליציה ולהצטרף לעשייה.

פומרנץ עצמו מתכנן להגיש ערעור על תוצאות הבחירות. פומרנץ אמר לעיתון "צפון-1": "אני מתמקד בינתיים בעתירה. לאחר מכן נראה מה קורה עם הרכבת קואליציה".

במועצת העיר יישבו 13 חברים: סיעת מת"ש של בוחבוט עם חמישה מנדטים, מעלות ביתנו של פומרנץ עם שלושה מנדטים, בל"ד עם שני מנדטים, סיעת אחווה ושיתוף בראשות איימן שנתאי עם מנדט אחד, ש"ס עם מנדט אחד, ומח"ל (הליכוד) בראשותו של ליאור לסרי, אף היא עם מנדט אחד.

לסרי אמר השבוע: "הצוות שלי נפגש עם הצוות של בוחבוט, אבל כרגע לצורך היכרות, לא נחתם משהו קונקרטי. אני כרגע לא רוצה להתייחס לקואליציה. הדברים לא סגורים ולכן אני לא יכול לשקול את זה. כשיהיה מה להגיד אני אגיד. אני לא מסתיר".

הדברים לא סגורים. לסרי (צילום: תאיר פז)
הדברים לא סגורים. לסרי (צילום: תאיר פז)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות