fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות: התושבים עדיין לא נרגעו מתוצאות הבחירות

תומכיו של ארקדי פומרנץ, קיימו היום (שישי) בשעות הצהריים עצרת מחאה בהשתתפות כ-250 איש. בכוונת פומרנץ להגיש עתירה כנגד הבחירות הלא דמוקרטיות, לדבריו
תושבי מעלות-תרשיחא ברחובות (צילום: אלירן בן חמו)
תושבי מעלות-תרשיחא ברחובות (צילום: אלירן בן חמו)

עצרת מחאה של תושבי העיר מעלות-תרשיחא, תומכי ארקדי פומרנץ, התקיימה היום (שישי) בשעות הצהריים בעיר, במחאה על תוצאות הבחירות וזיופם לכאורה.

העצרת התקיימה במרכז המסחרי הישן במעלות, סמוך למטה סיעת "הבית היהודי" בהשתתפות כ-250 איש, בניהם עו"ד יוסף עודה מתרשיחא, ליאור לסרי, יו"ר סניף הליכוד בעיר וכמובן, ארקדי פומרנץ, מ"מ וסגן ראש העיר. באירוע נכחה גם רלי עזרא, שהתמודדה בעבר לראשות העירייה, אך חברה לקראת סוף המרוץ לפומרנץ ולסיעת "הבית היהודי". עוד נראו בסביבה יו"ר "הבית היהודי" חגי ויינברג, טנוס נחלה, חליל אבו-חסאן ונציגי מפלגת בל"ד מתרשיחא (המהווים 6 מקומות בעירייה מתוך 13). במקום ניתן היה לראות ייצוג של כלל מגזרי העיר – יהודים וערבים, חילונים ודתיים, צעירים ומבוגרים ועולים וותיקים. את האירוע הנחה נועם בן יעקב, תושב העיר.

תושבי מעלות-תרשיחא ברחובות (צילום: אלירן בן חמו)
תושבי מעלות-תרשיחא ברחובות (צילום: אלירן בן חמו)

בנאומו, התייחס ארקדי פומרנץ לכוונתו להגיש עתירה כנגד הבחירות הלא דמוקרטיות, לדבריו, שהתקיימו בעיר, במטרה לקיים בחירות חדשות. כמו כן, התייחס פומרנץ לכהונתו ארוכת השנים של שלמה בוחבוט, להשלכות הנגזרות מכך ולתקציב הגבוה שהושקע בקמפיין שלו, לעומת התקציב הנמוך (150 אלף שקלים), שהושקע בקמפיין שלו עצמו. לסיום, התייחס פומרנץ לתמיכה הרחבה לה הוא זוכה מכל המגזרים במעלות-תרשיחא וקרא לתושבי העיר "להפסיק את שלטון הפחד".

מנחה האירוע נועם בן יעקב, התייחס בדבריו לתמיכתם של תושבי תרשיחא בפומרנץ והבהיר, כי למרות רצונם להחליף את המנהיגות הקיימת, הם אינם רואים את תומכיו של בוחבוט כאויבים. בן יעקב הדגיש בדבריו את התמיכה בפומרנץ ואת כוונת הפעילים להילחם על קיומן של בחירות חוזרות בעיר. "בכדורגל הזה הכנסת לעצמך גול עצמי", התייחס לבוחבוט, "ואנחנו נעשה הכל שגם תקבל כרטיס אדום" אמר.

הצדק ינצח. תומך פומרנץ (צילום: אלירן בן חמו)

בן יעקב הוסיף ואמר: "אנחנו כאן כדי להגיד שנאבק כדי להחזיר את העיר לתושביה. שמעתם את הציטוטים, ראיתם את ההתנהגויות. יש כאן אנשים שמשוכנעים שהעיר שייכת להם. אנחנו כאן כדי לתבוע בחירות חוזרות והוגנות, ובהן אנחנו ננצח. אם הבחירות היו מתנהלות כקרב הוגן ומסתיימות בניצחון ברור של בוחבוט, היינו מברכים אותו ועומדים לרשות התושבים ולרשותו. אבל לא יכול להיות, שהתמיכה בראש העיר תצנח במהלך הקדנציה האחרונה מ 63% ל- 47% מבלי שזה יגמר במהפך. הרי מול אימפריית הבחירות האדירה והעשירה שלו (של בוחבוט-ת.פ), עמד קומץ פעילים נחושים. לדעתנו קרו כאן דברים שעיוותו את רצון הבוחר, ואותם אנחנו נברר עד תום. אנחנו כאן כדי להגיד שבשבילנו ארקדי פומרנץ הוא ראש העירייה. כי רק מי שבאישיות צנועה וכובשת חיבר אליו את כל מרכיבי העיר – יהודים, ערבים, צעירים, מבוגרים, דתיים,חילוניים, שמאל, וימין – רק הוא ראוי להנהיג".

ממטהו של שלמה בוחבוט סירבו להתייחס לאירוע.

ארקדי פומרנץ נואם בעצרת המחאה (צילום: אלירן בן חמו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות