fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חצי גמר וטוב לה: הפועל מעלות הפסידה 0:2 בסדרה לרמת השרון

הפועל מעלות (צילום: יניב לני)

למרות ההפסד בסדרה, אפשר היה לראות חיוכים מהולים באכזבה בהפועל מעלות. מצד אחד, הקבוצה עשתה את שלה עם ההעפלה לפלייאוף. מעלות בעונתה השניה בארצית, בנתה קבוצה בתקציב לא גדול שבקושי גירד את חצי מיליון השקלים ולמרות הקושי בהבאת שחקנים בעלי שם, הצליחה לרשום עונה יפה עם הישג מכובד. מצד שני, מעלות הצנועה כמעט והפתיעה עם ניצחון ברמת השרון לולא טעויות השיפוט שהיו לרעתה ובמשחק השני שלטה לחלוטין במחצית הראשונה אך קרסה בשניה.

מעלות פתחה נהדר את המשחק בפן ההגנתי ושיבשה לרמת השרון את מהלך המשחק, 13:18 למעלות בסיום הרבע הראשון. גם ברבע השני מעלות המשיכה לשלוט במגרש ועלתה ליתרון 25:33 (דקה 16). פסק זמן של רמת השרון הוציא לחלוטין את מעלות מאיזון ובסיום המחצית הראשונה רמת השרון נטלה את היתרון והובילה 39:40 במחצית.

הפועל מעלות (צילום: יניב לני)
הפועל מעלות (צילום: יניב לני)

בפתיחת המחצית השניה האיכות ההתקפית של רמת השרון באה לידי ביטוי וריצת 0:7 העלתה אותה ליתרון 39:47 (דקה 22). מעלות הפסיקה לתפקד בהגנה וקבלת החלטות לא טובות בהתקפה עזרו לרמת השרון להגדיל את ההפרש ולעלות ליתרון 51:75 (דקה 28). מכאן למעלות נשאר רק לספור את הדקות לאחור ולנסות למזער נזקים.

קלעו למעלות: ניב זקס 15, אורן בן חמו 13, אסף רוטשטיין 12, אופק בן יעקב 10, בני אלשיר 8, תומר כהן 6, נסיב פלאח ומתן וילהלם 4 כ"א, יעד גולץ 3.

יו"ר הקבוצה איריס וקנין: "אני כמו אמא גאה. השגנו את המטרה בהעפלה לפלייאוף ועשינו קפיצת מדרגה מעונה שעברה. נכון שהתקציב היה נמוך משמעותית מעונה שעברה, אבל המשפחתיות אצלנו שיחקה תפקיד משמעותי. אני מקווה שמקבלי ההחלטות בעירייה ובעמותת הספורט יבינו שהכדורסל במעלות מתקדם מעונה לעונה ומקווה שגם התקציב יהיה בהתאם לכך. בלתי אפשרי להחזיק קבוצה בארצית ללא תקציב ראוי. כל הכבוד למאמן שי מינסטר ולכל השחקנים שצלחו עונה מאתגרת עם הרבה פציעות ורשמו הישג כל-כך יפה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות