fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזרו לצמרת: כרמיאל ניצחה את מעלות 70:86

מכבי כרמיאל בעידן של המאמן-שחקן אורן בן חמו, חזרה לתמונת העלייה אחרי ניצחון על הפועל מעלות, 70:86
יעד גולץ מכרמיאל עוקף יריב ממעלות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן-שחקן אורן בן חמו, זוקף לעצמו כבר ניצחון שני רצוף, אחרי שהשבוע גברה קבוצתו בבית על הפועל מעלות בתוצאה, 70:86. מעלות סופרת הפסד השלישי העונה ובכך התרחקה מאוד ממאבק העלייה.

שחקן מעלות עאדל מתא (בתכלת) תחת שמירה הדוקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שחקן מעלות עאדל מתא (בתכלת) תחת שמירה הדוקה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כרמיאל פתחה את המשחק בצורה פנטסטית וכבר אחרי 3 דקות רשמה יתרון, 0:11. האורחים ממעלות הצליחו להתאושש מהפתיחה העגומה והחלו אט אט לכרסם ביתרון המקומי כשעד לסיום המחצית מצביע לוח התוצאות על שוויון 37:37. באמצע הרבע השלישי ספג הספסל של מעלות עבירה טכנית, וכתוצאה מכך כרמיאל השיגה 7 נקודות קלות והצליחה להשתלט על המשחק עד הסיום ולנצח 70:86.

יעד גולץ מכרמיאל עוקף יריב ממעלות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן-שחקן-קפטן כרמיאל, אורן בן חמו: "השחקנים ביצעו את ההוראות ומגיע להם קרדיט על כך ועל הניצחון. שיפרנו את משחק ההגנה שלנו ושיחקנו עם יותר סבלנות בהתקפה. הניצחון משאיר אותנו בחלק העליון של הטבלה ואני מקווה שננצח גם במשחקים הבאים כדי שנישאר בצמרת ונהיה פקטור במאבקי העלייה".

מאמן מעלות שלומי אבו-חצירה: "אנחנו קבוצה טובה שמתאימה כרגע לאמצע הטבלה. עוד לא הגענו לשלב הסיכומים אבל הטבלה לא משקרת וכל הקבוצות שמעלינו גם טובות יותר מאיתנו".

ניצחון שני כמאמן-שחקן, אורן בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ניצחון שני כמאמן-שחקן, אורן בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בתום המחזור השביעי, מדורגת כרמיאל במקום הרביעי בטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד משלוש המוליכות: הפועל חיפה, הפועל עכו ונצרת עילית.

לכרמיאל הרבו לקלוע: יעד גולץ – 24 נק', אורן בן חמו – 20 נק'.
למעלות הרבו לקלוע: עאדל מתא – 22 נק', ניס פלאח – 18 נק', יוסף גדבאן – 12 נק'.

במחזור הקרוב (יום שלישי, 10/12) תארח מעלות באולמה את הפועל ריינה מהתחתית. כרמיאל תצא למשחק חוץ קשה נגד השלישית בטבלה, הפועל נצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות