fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפסקת פרויקט הרכבת לגליל תהיה אחת השערוריות הגדולות במדינה"

כנס ראשי הרשויות התקיים היום במעמד שר התחבורה ישראל כץ, בעקבות כוונת משרד האוצר לקצץ בתקציבי הרכבת לגליל והעמק. ביום שלישי הבא תיערך הפגנה גדולה בכניסה לכרמיאל. בוחבוט: "יוצאים למאבק קשה"
ישיבת חירום של ראשי רשויות בצפון
לא נוותר. ישיבת חירום של ראשי רשויות בצפון (צילום: אלכס הובר)

 

ישיבת חירום של ראשי רשויות בצפון
לא נוותר. ישיבת חירום של ראשי רשויות בצפון (צילום: אלכס הובר)

ראשי רשויות בצפון התכנסו היום בצהריים ברמת ישי לכנס חירום שעסק בהקפאת פרויקט הרכבת לפריפריה. הכנס נערך במעמד שר התחבורה ישראל כץ, בעקבות כוונת משרד האוצר לקצץ בתקציבי הרכבת בקו עכו- כרמיאל ובקו רכבת העמקים שנחנך לפני מספר חודשים על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

עדי אלדר וישראל כץ
הרכבת לכרמיאל במתקדמת בקצב מהיר. משיקים את תוכנית הלימודים החדשה (צילום: אלכס הובר)

 יו״ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מעלות שלמה בוחבוט: "קיצוצים בפריפריה הם ריטואל שחוזר על עצמו. אנו מלאי הערכה למשרד התחבורה. אנשים הגיעו לאזור העמק והגליל בגלל הרכבת. מה שעושה המדינה הוא מהלך אנטי כלכלי. השלטון המקומי מאוחד בעניין זה פעם אנחנו יוצאים למאבק קשה.

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר חיזק את השר כץ: "אי אפשר להפסיק עכשיו, אחרי שהעבודות כבר בעיצומן. בשורת הרכבת היא הבשורה הכי חשובה לקידום ופיתוח הגליל והעמק. אנחנו מיישבים את הגליל אנחנו צריכים את הסיוע של הממשלה. אני מאמין  ששר התחבורה וראש הממשלה לא יתנו יד לפגיעה ברכבת.

 כץ: "החלטתי לצאת מיד למאבק. התברר לי מה הכוונות האמיתיות. אם תתקבל החלטה להפסיק את תקציבי הרכבת זו תהיה אחת השערוריות הגדולות בתחום התשתיות במדינת ישראל. לא נאפשר זאת. תשתיות זו צמיחה, זו התפתחות. אנחנו צריכים לתת לכם אמצעים כדי שאתם תעשו את העבודה".

כל תושבי הצפון, הגליל והעמקים מוזמנים להגיע להפגנה שתתקיים ביום שלישי הבא (23.4) בשעה 17.00 בכניסה הראשית לכרמיאל. התושבים מתבקשים לחתום על עצומה בנושא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות