fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוכב הבא

אבירן חיים, המוכר בשם הבמה karizmo יוצר מוזיקה מגיל 12. הוא הספיק להוציא לא מעט שירים. האחרון הוא להיט מועדונים ומסיבות בשם "קיץ" שיכול ללא ספק להתחרות גם על התואר "הלהיט של הקיץ"
יותר מהכל הוא רוצה לפרוץ. אבירן חיים (karizmo) צילום: אדריאן הרבשטיין
יותר מהכל הוא רוצה לפרוץ. אבירן חיים (karizmo) צילום: אדריאן הרבשטיין

את אבירן חיים ממעלות המוכר בשם הבמה karizmo, אני פוגשת בעליית הגג של הבית שלו שם הוא יושב בתוך אולפן ההקלטות הפרטי שלו, יוצר, כותב, מלחין, מעבד ומפיק שירים. הוא רק בן 23 ומאחוריו כבר רזומה של לא מעט שירים האחרון מביניהם הוא הלהיט "קיץ" שעלה ליוטיוב רק לפני שבוע וכבר גרף יותר מ-10,000 צפיות.

השם קריזמו בה מלשון כריזמה והוא בהחלט מלא בה. מי שמכיר אותו, שמע עליו או יושב איתו רואה שהוא מוביל עניינים ובכל ההופעות שלו, גם הכי קטנות כולם בקהל על הרגליים עם הידיים למעלה. הוא סוחף אחריו את הקהל. מוזיקה הוא התחיל ליצור בגיל 12. "נחשפתי למוזיקה של טופאק והתחברתי לראפ ולהיפ הופ ואז התחלתי לכתוב שירים. תפסתי מחברת וכתבתי טקסטים", הוא מספר.

הוא לימד את עצמו לנגן על גיטרה ולמד גם חצי שנה על פסנתר ואחרי שהפסיק ללמוד, המשיך להתמקצע בנגינה באופן עצמאי. בגיל 13 כבר הוציא את השיר הראשון שלו בעזרת חבר מכרמיאל והופיע איתו בעיקר מול חברים ומשפחה. שיר ישן ומוכר שלו הוא "זוזי כמו בלונדה" שזה עד היום שיר הדגל שלו

 האם אתה מגדיר את עצמך כראפר?

"אני קודם כל זמר ולא ראפר. אני עושה היפ הופ, פופ, ראפ עם קצב ווייב של ראפ אבל גם עם יותר לחנים ומוזיקה".

מאיפה מגיעה ההשראה המוזיקלית?

"את ההשראה שלי אני שואב מכל מוזיקה שאני שומע ומסיפורים של אנשים. האמן שאני הכי מעריץ הוא אמינם".

למה יש לך אולפן בבית?

"הקמתי אולפן בבית במעלות כי אני רוצה להיות עצמאי ואוהב וגם יודע לעשות את הכל בעצמי. אני פקפרציוניסט אז לפעמים זה מקשה עליי בעבודה עם אחרים".

הוא משוחרר כבר שנתיים ומאז בעיקר הוא יוצר מוזיקה. "זה מה שמעניין אותי", הוא מספר, אני רוצה לעשות כל הזמן מוזיקה, לפרוץ החוצה להיות מספר 1 בתחום שלי".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב:"צפון 1".

יותר מהכל הוא רוצה לפרוץ. אבירן חיים (karizmo) צילום: אדריאן הרבשטיין
יותר מהכל הוא רוצה לפרוץ. אבירן חיים (karizmo) צילום: אדריאן הרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות