fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה במעלות: ישראל ביתנו ובל"ד ישלבו ידיים בבחירות

זו לא פסגת השלום העולמי. הנציגים של המפלגות במועצה: נחלה טנוס מתרשיחא וארקדי פומרנץ מישראל ביתנו החליטו ליצור שיתוף פעולה .
ארקדי פומרנץ
דוגמא לדו קיום. ארקדי פומרנץ (צילום: יח"צ)
ארקדי פומרנץ
דוגמא לדו קיום. ארקדי פומרנץ (צילום: יח"צ)

המועמד לראשות עיריית מעלות תרשיחא ארקדי פומרנץ, הפתיע  שהודיע לוועדת הבחירות , כי נחלה טנוס תושב תרשיחא נציג מפלגת בל"ד בבחירות המקומיות, יכהן בתפקיד של ממלא מקום ועדת הבחירות המוניציפלית וזאת כנציג רשמי של רשימת "מעלות תרשיחא ביתנו".

כל חבר מליאה הופך אוטומטית לחבר בוועדת הבחירות המקומיות, מאחר ולרשימת "מעלות ביתנו ושלנו" יש במליאה ארבע נציגים, הם זכאים לארבע ממלאי מקום. פומרנץ החליט כי אחד מהארבעה יהיה נציג מפלגת בל"ד . שאר ממלאי המקום הם: טובה מעוז- נציגת הליכוד וחגי וינברג ויוסף פרנקו , נציגי מפלגת הבית היהודי .

פומרנץ : "זאת ההוכחה הטובה ביותר לתושבים שלנו במעלות תרשיחא כי בנושאים מוניציפאליים-עירוניים אין הבדל משמעותי בין המפלגות וכי הפעילים המרכזיים מאוחדים ברעיון שיש לפעול לטובת העיר ללא קשר לשייכות פוליטית ברמה הלאומית. הגעתי למסקנה כי בוועדת הבחירות יש לאפשר נציגות גם למפלגות שאין להם ייצוג במועצת העיר, למרות שמדובר באנשים אשר אינם זרים לפוליטיקה המקומית .טנוס הוא אדם ראוי ופועל לטובת האינטרסים של התושבים, בדיוק כמונו ולכן אין כל סיבה שלא נשתף פעולה באופן הדוק . כך גם עם וינברג ויוסף פרנקו, אני משוכנע ששיתוף הפעולה שלנו יתרחב במשך הזמן לטובת תושבי מעלות תרשיחא".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות