fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוחבוט: "אני מאמין שהסמל של מכבי תל אביב במעלות, ימשוך את כל תושבי האזור

כך אמר ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט בטקס השקת מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב במעלות
בוחבוט ואלי דריקס (צילום: שלמה שרביט)

היום (שני) אחר הצהריים התקיים אירוע ההשקה של בית הספר לכדורסל של קבוצת מכבי תל אביב בעיר מעלות באולם הספורט שבאגם מונפורט בנוכחות ראש העיר מעלות-תרשיחא ויו"ר המרכז לשלטון מקומי שלמה בוחבוט, מנכ"ל מכבי תל אביב אלי דריקס וכוכב הקבוצה מורן רוט, יו"ר עמותת הספורט במעלות דני חזן, מאמנים ושחקני בית הספר.

את בית הספר לכדורסל ושיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב יזם ראש העיר בוחבוט במפגש לפני כשנה עם יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי בביקור של הקבוצה בעיר במעלות. מאז החל בית הספר את פעילותו לפני כשבעה חודשים הצטרפו אליו 120 חניכים.

ראש העיר מעלות תרשיחא שלמה בוחבוט: "אני רוצה לאחל לעצמנו שהבית ספר הזה שנפתח לפני מספר חודשים יילך ויגדל ואני מאמין שהסמל של מכבי תל אביב יהפוך להיות מושך לא רק לתושבי מעלות תרשיחא אלא של להאזור".

מנכ"ל מכבי אלקטרה תל אביב אלי דריקס: "מכבי תל אביב, יש לה מעבר לבתי הספר שקמים בתל אביב עוד כ-19 בתי ספר בפריפריה בדרום וגם בצפון. אנחנו כמועדון מוביל במדינה, יש כאלה שאומרים הקבוצה של המדינה, חשוב לנו להיות מעורבים בפעילות קהילתית מעבר לפעילות שקיימת בתל אביב. חשוב לנו שיכירו אותנו פה וגם להעביר מהניסיון ומהמקצועיות שלנו למקומות רחוקים. אני מברך על שיתוף הפעולה הזה ואני מקווה שבעתיד, אולי גם שחקן ממעלות בסופו של דבר יגיע להיות אחד מהשחקנים במכבי תל אביב".

בוחבוט ואלי דריקס (צילום: שלמה שרביט)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות