fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף תאילנדי: מדליות זהב וכסף ללוחמי התאי ממעלות

הישגים בינלאומיים לוחמי מכון הקיק בוקסינג סילאפה תאי ממעלות בתחרות גביע רוסיה
הישגים בינלאומיים. חברי המשלחת הישראלית  (צילום: באדיבות אלכס דר)
הישגים בינלאומיים. חברי המשלחת הישראלית  (צילום: באדיבות אלכס דר)

לוחמי מכון הקיק בוקסינג סילאפה תאי ממעלות, בהדרכת המאמן אלכס דר, שבו לאחרונה מרוסיה, שם השתתפו בתחרות הבינלאומית גביע רוסיה, שהתקיימה בעיר ניז'ני נובוגורד.

המשלחת הישראלית לתחרות מנתה 5 לוחמים, ביניהם: אמנון דובדבני (13) מכפר ורדים, שהתחרה בקטגורית משקל 44 ק"ג, אורי אילוז (13) ממעלות, שהתחרה בקטגורית משקל 48 ק"ג ואלעד סומן (15) ממעלות, שהתחרה בקטגורית משקל 67 ק"ג, ו-2 מאמנים, אחד מהם הוא אלכס דר, המאמן הראשי של מכון סילאפה תאי במעלות.

את ההישג הטוב ביותר רשם אלעד סומן, שהרשים מאוד לאורך כל הקרבות וניצח בגמר חד צדדי את יריבו בנוק אאוט טכני, ובכך סלל את דרכו למעלה הפודיום ולזכייה במדליית זהב. סומן גם נבחר למתאגרף המצטיין של התחרות מבין 300 משתתפים.

אורי אילוז ניצח בכל הקרבות בשלבים המוקדמים והעפיל לקרב הגמר, שם פגש את אלוף רוסיה. אילוז נתן פייט חזק, אולם לבסוף הפסיד ליריב האיכותי והמנוסה והסתפק במקום השני ובמדליית כסף.

אמנון דובדבני הפסיד בהחלטת שופטים חצויה בשלב רבע הגמר, לאחר ששלט באופן כמעט ברור בכל שלבי הקרב. המאמן דר, אמר בסיום: "כשהשופטים החליטו להעניק את הניצחון ליריב, כולם באולם היו בהלם. אמנון היה עדיף על יריבו בכל פרמטר ולא ברורה לנו החלטת השופטים. מאחר ואנו מחנכים את ספורטאינו להגינות, העדפנו לא לערער על ההחלטה ולקבל את הפסיקה בצורה הגונה ומכבדת".

על הישגי המשלחת אמר דר: "אנו בהחלט יכולים להיות גאים בהישגי הנבחרת הצעירה. הרמה המקצועית שהופגנה בתחרות ברוסיה, היתה גבוהה ביותר ומאוד איכותית. היה לנו הכבוד להשתתף בתחרות בינלאומית זו, כי היא מעניקה לספורטאים הצעירים שלנו גם את הניסיון הנדרש. אני בטוח שגם בעתיד נמשיך לייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר".

הישגים בינלאומיים. חברי המשלחת הישראלית  (צילום: באדיבות אלכס דר)
הישגים בינלאומיים. חברי המשלחת הישראלית  (צילום: באדיבות אלכס דר)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות