fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ככה פתאום באמצע הכל אתה אינך"

פרידה מראש המועצה האזורית מטה אשר, יהודה שביט, שהלך לעולמיו בשבת באופן פתאומי והוא בן 62. ההלם, ההלוויה, ההספד של הבן עומר, העובדים והחברים, וגם כמה מילים של כתבת "צפון-1" שעבדה במחיצתו
זרי הזיכרון מעל קברו של יהודה שביט (עודד מסיקה)

אבל כבד ירד השבוע על יישובי מטה אשר. הידיעה על מותו הפתאומי של ראש המועצה יהודה שביט, המכהן 20 שנה, היכתה בתדהמה את התושבים, חבריו לעבודה וכמובן, משפחתו. נראה כי מלבד שלושת ילדיו הפרטיים, היו ליהודה עוד "ילדים" רבים, בניהם עובדיו, חבריו, קולגות, והיישובים והקיבוצים שהיו נתונים תחת התנהגתו.

ההלם, שהתחלף במהרה באבל כבד, לא פסח גם עליי, שהכרתי את יהודה אישית, בשל עבודתו הצמודה עם אבי החורג. הכרתי את יהודה שביט כבעלה של נעמי ואבא של יעל, ענבר ועומר. הכרתי את יהודה מטיולים ואירועים משותפים שערכנו יחד. הפעם האחרונה בה ראיתי את יהודה הייתה במהלך הבחירותה אחרונות לראשות המועצה, כאשר עברתי באופן זמני במטהו. במבט לאחור, הסיטואציה הייתה מעט משעשעת, בניגוד לעכשיו – אחרי שלא פגשתי אותו זמן רב – לא זיהיתי אותו בהתחלה.

בתור מי שהכירה את יהודה כאיש רחב ממדים, לקח לי זמן לקלוט שהאיש הצנום והגבוה שעומד מולי, הוא אותו יהודה מלפני 13-14 שנה, עת חלקנו נסיעות משותפות באירופה בהמלך טיול משפחתי.

אך ההפתעה הזו הייתה כאין וכאפס לעומת ההודעה על מותו הפתאומי ביום שבת האחרון.

הכתבה המלאה מחר (18.10) בעיתון "צפון-1"

זרי הזיכרון מעל קברו של יהודה שביט (עודד מסיקה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות