fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השכונה הירוקה הראשונה

תושבי רחוב גל בכפר ורדים מנצלים את השמש והקימו מערכת לייצור אנרגיה סולארית על גגות הבתים
בית סולארי בכפר ורדים
בית סולארי בכפר ורדים (צילום:

תושבי רחוב גל בכפר ורדים החליטו לייצר לעצמם סביבת חיים ירוקה יותר- והקימו על גגות ביתם מערכות לייצור אנרגיה סולארית. כפר ורדים ידוע בכך שרבים מתושביו הינם אנשי עסקים בעלי מודעות סביבתית גבוהה, וההחלטה נבעה מהרצון להביא לחסכון אמיתי בהוצאות החשמל הביתיות תוך שמירה על איכות הסביבה ולתרום להפחתה בזיהום האוויר. את הפרויקט הובילה חברת אינטרדן.

 מנכ"ל אינטרדן רון נזר: "ישנו יתרון משמעותי בפנייה לפרויקט סולארי כקבוצה במיוחד מול הרשויות ואני מאמין שבעקבות ההחלטה המשותפת של תושבי רחוב גל בכפר ורדים, ילכו תושבי שכונות ורחובות נוספים ביישובים נוספים שירצו להפוך גם הם לירוקים יותר".

"האתגר המרכזי בפרויקט הגגות הסולאריים היה התקנת המערכות על גבי משטחים לא אחידים, מפלסים שונים והצללות במבנה הגג כשהמטרה היתה ניצול מקסימלי של אנרגיית השמש לטובת מקסום הרווחים העתידיים מהמערכת תוך שמירה על אסתטיות ועל העיצוב החיצוני של הבית. המערכות שהותקנו הוסוו כך שלא ניתן לזהות שגג הבית עבר שינוי כלשהו".

בית סולארי בכפר ורדים
בית סולארי בכפר ורדים (צילום: אינטרדן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות