fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב כרמיאל נתפס עם 18 אלף סטרואידים מזוייפים בנתב"ג

בודקי המכס בנתב"ג עצרו את החשוד, יון בולייבסקי, בן 49 מכרמיאל, בעל דרכון מולדבי בהברחת כדורים מזוייפים ומסוכנים בשווי מאות אלפי שקלים
כדורים אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
כדורים אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

18 אלף כדורים, הנחשדים כסטרואידים אנבוליים, נתפסו אתמול (ראשון) על ידי בודקי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג, במזוודתו של נוסע שעבר במסלול הירוק (הפטור ממכס), שהגיע בטיסה מקישינב שבמולדובה. הנוסע, יון בולייבסקי, בן 49 מכרמיאל בעל דרכון מולדבי, נתבקש על ידי בודקי המכס לעבור שיקוף ושם נתגלו ברשותו 18 אלף כדורים החשודים כסטרואידים אנבוליים מזויפים, תרופות מרשם בעלות תופעות לוואי רבות ומסוכנות שאינן מאושרות לייבוא או מסחר במדינת ישראל.

בחקירה שנערכה במשרדי יחידת סמים מכס (יס"מ נתב"ג) סמוך לאירוע, טען בולייבסקי כי טס לקישינב על מנת למכור שם בית וכן לרכוש את הכדורים שהומלצו על ידי מדריך הכושר שלו לבניית שרירים ופיתוח הגוף. למרות שטען כי טס לארבעה ימים, עם החשוד נמצאו תיק יד בלבד והמזוודה מלאת הכדורים, ללא כבודה נוספת.

בחקירתו סיפר החשוד כי רכש את הכדורים בכ-3000 יורו אך שווי השוק שלהם עומד על כ-360 אלף שקלים, כך שמעבר לסכנה הבריאותית של הברחת תרופות מרשם האסורות בשימוש, גם נגרע מאוצר המדינה מס פוטנציאלי של כ-65 אלף שקלים.

לבקשת החוקרים שופט בית משפט השלום ברמלה דוד שוהם שחרר את החשוד תמורת הפקדת מזומן וערבות בנקאית, הפקדת דרכונו ברשות המכס, עיכוב יציאתו של החשוד מן הארץ ל-60 יום וכן, הפקדת ערבות צד ג' על ידי בנו של החשוד, אלכסנדר בולייבסקי  המתגורר בכרמיאל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות