fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי מצפה נוף נגד חסידי ברסלב מצפת

טוענים למטרדי רעש בלתי נסבלים מהכולל הפועל במבנה גן ילדים בשכונתם השקטה. העירייה: "בישיבה הקרובה של ועדת ההקצאות הנושא יועלה לדיון מחודש"
הכולל ברחוב מצפה נוף צילום: עליזה רוזן
הכולל ברחוב מצפה נוף ׁׁ(צילום: עליזה רוזן)

מחר ב"צפון- 1 כרמיאל"

כולל של חסידי ברסלב מצפת, השוכן ברחוב מצפה נוף 19 בכרמיאל, הפך את חיי תושבי השכונה השקטה לבלתי נסבלים. התושבים מלינים בעיקר על מטרדי רעש, בין היתר מהרכב המרעיש על מתקניו. מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה: "בטרם חלה חובת ועדת הקצאות, העברת מבנים שהתרוקנו לשימוש גופים, נעשתה בהתאם לשיקול דעת של גורמים בעירייה. מבנה גן ילדים לשעבר במצפה נוף 19 יובא לדיון חוזר בוועדת הקצאות. בהתאם לכך, בישיבתה הקרובה של ועדת ההקצאות הנושא יועלה לדיון מחודש".

מ"מ ראש העירייה רינה גרינברג, האחראית גם על השיטור העירוני, מסרה: "בגלל התנגדות השכנים, הוחלט בוועדת ההקצאות שהיא מוציאה אותם משם, אך רק כאשר יימצא פתרון אחר עבורם, אין כוונה לזרוק אותם לרחוב".

מה באשר לטענה כי המקום נמסר לשימוש לחסידי ברסלב מצפת?
"אני לא יודעת שהם מצפת, אני לא חברה בוועדת הקצאות".

 מה באשר לטיעוני השכנים על הענקת המקום להפעלה לחסידים ששייכים בכל לצפת, ועוד חינם?
"אני מבינה שהשכנים לא מקבלים אותם, יש להם טענות על ירידה בערך הבתים שלהם ועוד טענות אחרות. הדיירים ביקשו את המקום כדי לקיים פעילויות לתושבי השכונה ויש להם עוד רעיונות. לי, באופן אישי, לא משנה, בשבילי אין הבדל אם זה ברסלב או כל תנועה אחרת. ועדת ההקצאות תדון בבקשות שלהם ותחליט".

הכולל ברחוב מצפה נוף צילום: עליזה רוזן
הכולל ברחוב מצפה נוף ׁׁ(צילום: עליזה רוזן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות