fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאגיד המים עין כרמים ישקיע בפיתוח תשתיות בכרמיאל

התאגיד ישקיע כשבעה מיליון שקלים לרווחת התושבים. המנכ"ל עוזי אגוז: "אנו מתכוונים לקדם עד סוף השנה ביצוע מלא של התוכנית"
מנכ"ל תאגיד עין כרמים עוזי אגוז (צילום: עליזה רוזן)
מנכ"ל תאגיד עין כרמים עוזי אגוז (צילום: עליזה רוזן)
מנכ"ל תאגיד עין כרמים עוזי אגוזי (צילום: עליזה רוזן)
מנכ"ל תאגיד עין כרמים עוזי אגוז (צילום: עליזה רוזן)

תאגיד המים והביוב עין כרמים ישקיע 7.3 מיליון שקלים בפיתוח תשתיות לרווחת תושבי כרמיאל. תוכנית ההשקעה שאושרה על ידי הממונה על התאגידים, כוללת עשרה פרויקטים לשיקום ושדרוג אלפי מטרים של קווי מים וביוב והיא צפויה להסתיים סוף השנה הנוכחית. בהתאם לתוכנית המתאר המאושרת לקווי מים וביוב, החל התאגיד בעבודות להחלפת קווים כדי למנוע דליפת ביוב למי התהום וכתוצאה מכך לנזקים אקולוגיים.

אחד הפרויקטים המרכזיים למניעת דלף ביוב, הוא קו מאסף ביוב ראשי נחל החילזון. את הפרויקט מוביל איגוד ערים לביוב בהשתתפות עשר רשויות מקומיות מהאזור, ובמסגרתו משתתף עין כרמים במימון של 9 מיליון שקלים. הקו החדש מאפשר לעיר כרמיאל להגדיל את האכלוס בשכונה החדשה בהר כרמי בעוד 2700 יחידות דיור. התאגיד ישתתף גם בשדרוג מכון טיהור השפכים של כרמיאל.

מנכ"ל התאגיד עוזי אגוז: "תפקידנו לפקח על כל מפעלי התעשייה והעסקים בכרמיאל ולדאוג לכך שיעמדו בדרישה לנטר את מי השפכים טרום הגעתם למפעל לטיהור שפכים (מט"ש) בעיר. אנו מתכוונים לקדם עד סוף השנה ביצוע מלא של התוכנית שהוגשה לממונה על התאגידים, פרויקט 'קריאת מדי מים מרחוק' (קמ"מ) במסגרתו יוחלפו כל מדי המים בעיר לכאלה שניתן לקרוא מרחוק באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. מערכת הקמ"מ תספק אמצעי לבקרה יעילה, תשפר את השירות לתושבים ותאפשר במקרה של איתור נזילה או שימוש מוגבר במים לשלוח ללקוח התרעה מיידית באמצעות טלפון או מסרון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות