fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רותם ינאי: כתובת להגשמת חלומות

רותם ינאי, כרמיאל. בן 34, נשוי אב לשלושה
דיור בר השגה. רותם ינאי (צילום: יח"צ)
דיור בר השגה. רותם ינאי (צילום: יח"צ)
דיור בר השגה. רותם ינאי (צילום: יח"צ)
דיור בר השגה. רותם ינאי (צילום: יח"צ)

מקצוע: ינאי הוא מחנך, מנחה קבוצות בשילוב אומנויות ובגישת "הטיפול באמצעות הרפתקה ומסע בטבע".

סיעה: רשימת הבית שלי (מטעם הבית היהודי).

רזומה: איש חינוך. הקים את חברת "ספורטבע", המתמחה בפיתוח ובהנחיית קבוצות. בעל תואר בהוראה בחינוך גופני והתמחות בחינוך וספורט ימי מטעם מכללת אוהלו בקצרין. מנחה קבוצות. מסיים את לימודי התואר השני בהנחיית קבוצות בשילוב אומנויות באוניברסיטת לסלי.

מצע: הבית היהודי בכרמיאל חרת על דגלו להיות כתובת ראויה להגשמת חלומות עבור כלל הציבור היהודי בעיר. ביכולתה של הנבחרת שהתגבשה, יחד עם תמיכתם של נציגינו המשמעותיים בכנסת ובממשלה, לחולל שינויים ולפעול באופן מיטבי במגוון התחומים העומדים בפני העיר כרמיאל: חינוך וערכים, תעשייה, דיור בר השגה, מסחר, זהות יהודית, יזמות צעירה ומענה תוך כבוד מרבי לדור המייסדים של העיר.

על העיר: אני אוהב את העיר כרמיאל, בה נולדתי, בה הקמתי את ביתי ובה אני מחנך את ילדיי. יחד עם זאת, העיר זקוקה למפלגה צעירה, רעננה, חדשנית ויצירתית ובנוסף, ציונית-לאומית שהיא הבית היהודי. מפלגה שמכילה בתוכה את כלל עם ישראל: דתיים, חילוניים, מסורתיים וחרדים.

הדבר הראשון שאעשה אם וכאשר אבחר: אדאג שבעיר כרמיאל יפעל פיילוט שפיתחתי במסגרת משרד החינוך. תוכנית זו נבנתה מתוך תרבות חינוכית שגויה שמאלצת את רוב המורים לעמול קשה ואת רוב התלמידים להחזיק מעמד. זו תוכנית משולבת ובאמצעות גישות פסיכולוגיות חדשניות כמו: פסיכולוגיה חיובית, "זרימה" והגישה הנרטיבית וכן באמצעות כלים כמו: הנחיה בשילוב אומנויות, למידה התנסותית בשטח ו"טיפול באמצעות הרפתקה ומסע בטבע", היא מאפשרת לכל משתתף בה לגלות את חזקותיו ויכולותיו וכן לבנות סיפור חיים חדש, טוב יותר ומלא בהצלחות.

מילה טובה: מילה טובה על מתמודד אחד עלולה לפגוע, חס ושלום, במתמודדים אחרים, אני מלא הערכה וכבוד לכל המתמודדים לראשות העירייה ולמועצה ומאחל לכולם לפעול ביושרה למען כלל עם ישראל מתוך ערכי היהדות והציונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות