fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צמח המרמן מכרה 23 דירות בפרויקט במכוש בהיקף של 30 מיליון שקלים

לדברי רן בן אברהם, סמנכ"ל היזום והשיווק בצמח המרמן, "היצע הדירות בכרמיאל אינו מספק ובשנים הקרובות יצאו לשיווק קרקעות לאלפי יחידות דיור חדשות. תקוותי היא שנוכל לבנות יותר דירות קטנות לטובת זוגות צעירים המעוניינים להתגורר ביישוב"
פרויקט כרמיאלה במכוש
פרויקט כרמיאלה במכוש (הדמיה: צמח המרמן)

חברת צמח המרמן מדווחת על מכירת 23 דירות בפרויקט כרמיאלה במכוש בכרמיאל, בהיקף כולל של 30 מיליון שקל. מפילוח רוכשי הדירות עולה כי 90 אחוז רכשו את הדירות לצורך מגורים וכ-10 אחוז לצורכי השקעה. רוב רוכשי הדירות הם זוגות צעירים, כאשר 40 אחוז מהם הגיעו מאזור הצפון והיתר הם ילידי כרמיאל. הפרויקט ניצב בסמוך לשכונת מכוש היוקרתית וכולל 80 יחידות דיור ב-9 בניינים בני 6 קומות. בין הדירות שנמכרו ניתן לציין גם דירת גן בת 5 חדרים המשתרעת על פני 125 מ"ר, בתוספת גינה בשטח של 150 מ"ר, שנמכרה תמורת 1.45 מיליון שקלים. הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כשנתיים.

לדברי רן בן אברהם, סמנכ"ל הייזום והשיווק בצמח המרמן, "בשנים האחרונות כרמיאל התפתחה והפכה ליישוב משגשג הנהנה מנגישות טובה, חינוך מצוין ומקומות תעסוקה. כיום היצע הדירות אינו מספק ובשנים הקרובות יצאו לשיווק קרקעות לאלפי יחידות דיור חדשות. תקוותי היא שנוכל לבנות יותר דירות קטנות לטובת זוגות צעירים המעוניינים להתגורר ביישוב".

פרויקט כרמיאלה במכוש
פרויקט כרמיאלה במכוש (הדמיה: צמח המרמן)

כרמיאל לא זרה לחברת צמח המרמן, שבנתה בעשור האחרון כ-400 יחידות דיור בכרמיאל, כאשר גם בה, בדומה ליישובים אחרים בארץ, ככל שהביקושים עלו זינקו גם מחירי הקרקעות. לדברי בן אברהם, הזינוק במחירי הקרקעות בכרמיאל בשנים האחרונות היה של עשרות אחוזים. כך, למשל, נמכרה לפני כעשר שנים דירת 4 חדרים בפרויקט כרמיאלה תמורת 472 אלף שקל ואילו כיום נמכרה דירת 4 חדרים בפרויקט כרמיאלה החדשה בכמיליון שקל. גם נתוני משרד השיכון על הרבעון השלישי של 2013, תומך בדבריו, כשלפיהם דירה חדשה בכרמיאל נמכרה בשנת 2013 בכ-1.2 מיליון שקלים בממוצע, לעומת 998 אלף שקלים ברבעון המקביל של 2012. מדובר בעלייה של 22 אחוז במחירי הדירות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות