fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעם שלישית, מקום שני

קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל הפסידה בפעם השלישית ברציפות בגמר אליפות המדינה ותתנחם בתואר סגנית אלופת ישראל. המאמנת, איריס שטיין: "גאה בשחקניות"
הצלחה תוצרת בית. המנכ"ל איתן וידר עם המאמנת שטיין והשחקניות, גלמן ואדמסקי (צילום: הישגי כרמיאל)

קבוצת הנשים הישגי כרמיאל 2, עם קרינה אדמסקי ושלי גלמן, רשמה הפסד שני למכבי הרצליה בסדרת גמר אליפות המדינה (הטוב מ-3), וסיימה עונה שלישית ברציפות עם התואר: סגנית אלופת ישראל.

האלופה מהרצליה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות וטובות בארץ, הרבה בזכות אלופת המדינה מרינה קרבצנקו. הרצליה היא גם הקבוצה היחידה בליגת הנשים בישראל, שלא הפסידה העונה אף משחק.

מפגש הגמר נפתח בהפסד של אדמסקי לקרבצנקו, 3:0, אבל שלי גלמן ניצחה את יריבתה כרמית דור, 1:3, ואיזנה ל-1:1. בהמשך, הפסידה גלמן לקרבצנקו, 3:0, והפסד נוסף של גלמן ואדמסקי בזוגות, 3:0, הביא להכרעה.

הצלחה תוצרת בית. המנכ"ל איתן וידר עם המאמנת שטיין והשחקניות, גלמן ואדמסקי (צילום: הישגי כרמיאל)
הצלחה תוצרת בית. המנכ"ל איתן וידר עם המאמנת שטיין והשחקניות, גלמן ואדמסקי (צילום: הישגי כרמיאל)

מאמנת קבוצת הנשים איריס שטיין: "אנו גאות בשחקניות ובעובדה שהגענו בפעם השלישית ברציפות למעמד הגמר עם שחקניות בית בלבד, בניגוד ליריבה מהרצליה, שאצלה מככבות שחקניות חיזוק מבחוץ. אני חושבת שנתנו פייט יפה מאוד מול יריבות איכותיות, אבל כנראה שזה לא מספיק. מרינה קרבצנקו היא כיום מספר אחת בארץ, וכל עוד ההתמודדות היא מולה, זאת חומת המגן של הרצליה בהגנה על התואר וגם תקרת הזכוכית שלנו. למרות ההבדל, שלי וקרינה הציגו יכולת מופלאה וזכו בהרבה נקודות, שהפתיעו אפילו את השופטים שהחמיאו לנו בסיום. זה לא מנחם, אבל זה מה שיש. אני חושבת שעמדנו בכבוד מול הרצליה ובסך הכל היתה לנו עוד עונה טובה ומוצלחת, במהלכה התקדמנו יפה ברמה האישית והקבוצתית".

לקבוצת הנשים של הישגי כרמיאל מחכה עכשיו אתגר נוסף: חצי גמר גביע המדינה, שיערך בסוף החודש (26.5) בחיפה, נגד כרמל חיפה.

שטיין: "למרות שמדובר במשחק חוץ, אני מאמינה שנעבור את חצי הגמר ונגיע לגמר".

איך מחזיקים את השחקניות בכושר, כשיש כזה פער של ימים בין משחק הגמר האחרון של הליגה לבין מפגש חצי הגמר?

"זה קשה, כי רוב השחקניות כבר בים, אבל ברוח המועדון שלנו זה אפשרי. אנחנו מנסים לשמור על שגרה באמצעות ייצור פעילויות נוספות, כמו סבב משחקי המאסטר, טורנירים מקומיים ומחנה אימונים, שאמורות להשאיר את השחקניות שלנו בכושר המתאים".

דור העתיד: הנוער מתקרב לגמר

קבוצת הנוער של הישגי כרמיאל, שבעונה שעברה עשתה היסטוריה כשזכתה לראשונה בתואר אלופת המדינה, קרובה מאוד להעפלה לגמר. כרמיאל, שמוליכה ביתרון 0:1, אחרי ניצחון חוץ על הפועל גבעתיים במשחק הראשון בשלב חצי הגמר (הטוב מ-3), אירחה ביום רביעי האחרון את מפגש הגומלין (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון).

במידה וכרמיאל ניצחה גם במשחק השני, היא תעלה לגמר, שם כבר מחכה לה מכבי זיכרון יעקב.

קבוצת הנוער גם העפילה לחצי גמר גביע המדינה, שם היא תפגוש את הפועל גבעתיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות