fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על הבמה: גידי גוב, הפרויקט של רביבו ואורי חזקיה

עיריית כרמיאל גייסה השנה את מיטב האמנים לחגיגות יום העצמאות. האירוע המרכזי ייערך ברחבת העירייה. אירועים נוספים יתקיימו במוקדים שונים
בבמה המרכזית. גידי גוב צילום: אילן בשור
בבמה המרכזית. גידי גוב צילום: אילן בשור

אירועי יום הזיכרון ייפתחו בכרמיאל ביום ראשון בשעה 20:00 בטקס באתר ההנצחה. ב-21:30 יתקיים ערב "שרים לזכרם" ביד לבנים. למחרת, ביום שני, בשעה 11:00, תתקיים האזכרה הממלכתית בבית הקברות העירוני. אירועי יום העצמאות יעמדו השנה בסימן 50 שנה לכרמיאל. באירוע המרכזי ביום שני בערב במתחם השדרה ברחבת העירייה, החל מהשעה 20:15, יופיעו עומר ואסף כוכבי הסדרה "אליפים", גידי גוב והפרויקט של רביבו ותקיים מסיבת אוזניות לנוער.

בבמה המרכזית. גידי גוב צילום: אילן בשור
בבמה המרכזית. גידי גוב צילום: אילן בשור

הסטנד-אפיסט אורי חזקיה יופיע באמפיפארק המחצבות,ש בו ייערך גם אנסמבל "השירה החדשה" במופע פיוטים וניגונים. ברחבת הסופר פארם בשדרה יתקיימו שירה בציבור עם 'החברים של קריבו' ומופע שירה עם עודד. לאחר מכן תיערך הופעה של הרכבים מוזיקליים מקומיים עם מוזיקה סוחפת עד אור הבוקר. ענת אביב תוביל הרקדה ישראלית באולם הספורט הורוביץ. בפארק המשפחה תיערך חגיגה ססגונית בכחול לבן עם מיצגים.

חגיגות העצמאות יימשכו גם למחרת, שלישי, עם אירועים לכל המשפחה עם מיטב הכוכבים. באמפיפארק המחצבות יופיעו החל מהשעה 11:00 בבוקר אסף אשתר במופע לילדים ("אספון"), כוכבת הילדים מיקי והזמר לירן דנינו. כמו כן, ייערך מרתון סטנד-אפ לנוער עם דניאל כהן, אדם שרון וחיים אלמקיס. במת בידור והפעלה תוצב בפארק המשפחה עם ליצנים, קוסמים והפתעות נוספות. בפארק המחצבות ייהנו המבקרים ממתנפחים, מתחם אקסטרים ומתחם להפעלת מנגלים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות