fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עודף ממיליון: דירת 4 חדרים ב-950 אלף שקלים

חברת צמח המרמן החלה לשווק את פרויקט המגורים "כרמיאלה החדשה". דירות יימכרו בפחות ממיליון שקלים.
פרויקט כרמיאלה בוטיק
עלייה של 10 אחוזים. פרויקט כרמיאלה בוטיק (הדמיה: צמח המרמן)

 חברת הבנייה צמח המרמן, מוציאה בימים אלו לשיווק את פרויקט המגורים "כרמיאלה החדשה". החברה סיימה לשווק את פרויקט כרמיאלה בוטיק בהכנסות של כ-70 מיליון שקלים.

 הפרויקט החדש יכלול 80 יחידות דיור בנות 3,4 ו-5 חדרים ומרפסות פתוחות לנוף. בפרויקט יימכרו דירות 4 חדרים ב-950 אלף שקלים, ודירת 3 חדרים ב-790 אלף שקלים.

למרות המחירים האטרקטיביים, בשל ההתפתחות המואצת של כרמיאל והביקוש לדירות גם המחירים עלו בהתאם. בהשוואה לשנת 2010, אז החל שיווק הפרויקטים של החברה, דירת 4 חדרים נמכרה במחיר של דירת 3 חדרים. מדיווחי החברה עולה כי הדירה היקרה ביותר שנמכרה בפרויקט "כרמיאלה בוטיק", הייתה דירת גן, 5 חדרים בכ-1.05 מיליון שקלים.

סמנכ"ל הייזום והשיווק בצמח המרמן, רן בן אברהם מסביר כי מחירי הקרקעות בעיר זינקו בעשור האחרון בעשרות אחוזים:"אנחנו בונים בכרמיאל כבר כ-11 שנה ומאמינים מאוד בעיר ובנתוני הצמיחה שלה. "כרמיאלה החדשה" הוא הפרויקט החמישי שאנו מקימים בעיר וכמובן לא האחרון. כרמיאל היא עיר גדולה, המרכזת ביקושים מכל אזור הצפון, הן מזוגות צעירים המעוניינים לעבור לעיר מפותחת ומודרנית לא פחות מערי המרכז, והן ממשפרי דיור".

 פרויקט כרמיאלה בוטיק
עלייה של 10 אחוזים. פרויקט כרמיאלה בוטיק (הדמיה: צמח המרמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות