fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נס ספורטיבי: מכבי כרמיאל נשארה בליגה הארצית

קבוצת הכדורסל, שירדה בסיום העונה שעברה לליגה א', התבשרה כי תמשיך לשחק בליגה הארצית לאחר ש-3 קבוצות ויתרו על האופציה שניתנה להן
בא לכרמיאל בחור חדש. המאמן-שחקן ג'ורג' אוסדצ'י (צילום: מכבי כרמיאל)
בא לכרמיאל בחור חדש. המאמן-שחקן ג'ורג' אוסדצ'י (צילום: מכבי כרמיאל)

בחיים, כמו גם בספורט, לפעמים מספיקה טיפת מזל מיכולת בשביל להצליח. זה הסיפור הגדול של הקיץ מבחינת קבוצת הכדורסל מכבי כרמיאל.

הקבוצה, שבעונה האחרונה סיימה במקום האחרון בליגה הארצית וירדה לליגה א', התבשרה כי היא נשארת בליגה הארצית. הסיבה: מכבי קריית גת מהליגה הלאומית התפרקה עקב בעיות כלכליות. הפועל חיפה, שירדה לליגה א', הוחזרה לליגה הלאומית, וככה התפנה מקום לקבוצה נוספת בליגה הארצית. מכבי כרמיאל היתה מבחינת איגוד הכדורסל, בכלל האופציה הרביעית. הפנייה הראשונה היתה לעירוני קריית אונו, שסיימה במקום ה-10 בליגה הארצית, שוויתרה על מקומה בליגה הלאומית עקב קשיים כלכליים. הפנייה השנייה היתה להפועל ג'ת, שסיימה במקום ה-11 בליגה הארצית וירדה יחד עם כרמיאל לליגה א', אך היא הודיעה על התפרקותה. הפנייה השלישית היתה להפועל קריית טבעון, שסיימה במקום השלישי במשחקי המבחן, אך היא גם הודיעה כי אין ביכולתה להעמיד תקציב ראוי לליגה הלאומית, ולכן היא מוותרת על ההצעה. בכך בעצם, נסללה דרכה של כרמיאל להישארות בליגה הארצית.

היו"ר יוסי אסדו: "אנחנו בהחלט מרוצים וההגדרה לכך היא שפשוט קרה לנו נס ספורטיבי".

בא לכרמיאל בחור חדש. המאמן-שחקן ג'ורג' אוסדצ'י (צילום: מכבי כרמיאל)
בא לכרמיאל בחור חדש. המאמן-שחקן ג'ורג' אוסדצ'י (צילום: מכבי כרמיאל)

המנהל המקצועי בקבוצה דוד לוי, הוסיף ואמר: "בכל מקרה, היתה לנו כוונה להתמודד על העלייה ומראש בנינו סגל שחקנים שמתאים יותר לליגה הארצית. אנחנו שמחים שזה קרה ומקווים שהעונה הקרובה תהיה מוצלחת יותר".

המהלך הראשון היתה החתמתו של המאמן ג'ורג' אוסדצ'י. המאמן החדש (37) שיחק בעבר 3 עונות בהפועל ירושלים ואף היה שותף בזכייתה ההיסטורית בגביע יול"ב. אוסדצ'י, המתנשא לגובה 2.08 מ', עשוי אף להירשם כשחקן פעיל.

בינתיים, צירפה הקבוצה לשורותיה את גיא גיל (24), ששיחק בעונה שחלפה במכבי הוד השרון בליגה הלאומית, ודימה גובקו (23), ששיחק בעונה שעברה במכבי בת ים בליגה א'.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות