fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מ. ס. כרמיאל/צפת: עונה חדשה, תוצאה ישנה

מ. ס. כרמיאל/צפת, מלכת התיקו בעונה שעברה, השיגה כבר במחזור השני את התוצאה המוכרת לה כל כך, כשסיימה את מפגשה נגד הפועל חדרה בתיקו 2:2
כבש שער יתרון. שאדי חמודה (אדריאן הרבשטיין)
כבש שער יתרון. שאדי חמודה (אדריאן הרבשטיין)
כבש שער יתרון. שאדי חמודה (אדריאן הרבשטיין)
כבש שער יתרון. שאדי חמודה (אדריאן הרבשטיין)

לאחר הניצחון הנאה במחזור הפתיחה 0:3 על דלית-אל-כרמל, רשמה מ. ס. כרמיאל/צפת במחזור האחרון תיקו ביתי במפגשה נגד הפועל חדרה 2:2.

הכרמיאלים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-21 משער שהבקיע שאדי חמודה. בדקה ה-35 חדרה השיגה את השוויון מרגלי הקשר החדש סלים עמאש שחזר מבית"ר טוברוק. בדקה ה-75 חדרה ביצעה מהפך לאחר שאבירן תורג'מן ניצל טעות קשה של שוער כרמיאל ובבעיטה מ-30 מטרים העלה את חדרה ליתרון 1:2. מתן לזמי, שנכנס כמחליף בדקות האחרונות בכרמיאל, הצליח למצוא את הרשת עמוק בתוספת הזמן כדי לקבוע שוויון בתוצאה 2:2 וחלוקת נקודות.

קפטן הקבוצה, הבלם אילן סויסה, סיכם בסיום: "מי שנכח במשחק, נהנה ממשחק פתוח וכל תוצאה בו היתה אפשרית. כשהובלנו 0:1, הגענו להזדמנויות כיבוש ואם היינו מבקיעים, הסיפור היה נגמר. החמצנו, ומנגד במצב של פיגור, הם הגיעו לכמה וכמה מצבים שהיו יכולים להכריע את המשחק לטובתם. לשמחתי, הצלחנו להבקיע שער בתוספת הזמן ולחלץ נקודה חשובה. זה כנראה שכר הלימוד שאנחנו משלמים עבור שילוב שחקנים צעירים וקצת חסרי ניסיון".

בהפועל חדרה נרשמה אכזבה לאחר התיקו. בקבוצה זעמו על כך שהקבוצה ספגה שער שוויון דרמטי שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. "מדובר בחוסר אחריות של השחקנים. ניצחון כאן היה נותן לנו הרבה ביטחון להמשך העונה", אמרו בהנהלת הקבוצה.

השתתף בהכנת הכתבה: מיכאל וייסרמן.

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית כרמיאל
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר כרמיאל

חזר מבית"ר טוברוק. סלים עמאש (ארכיון)
חזר מבית"ר טוברוק. סלים עמאש (ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות