fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה קונינסקי: חזון חינוכי לחמש השנים הבאות

משה קונינסקי, כרמיאל, בן 48
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)
משה קונינסקי
העובדים הם הנכס. קונינסקי (צילום: גיל גולדשטיין)

מקצוע: איש ניהול וחינוך.

סיעה: מהפך בכרמיאל.

רזומה: בעל תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת חיפה. בעל ניסיון של 25 שנה במגזר הציבורי מתוכן 13 שנות ניסיון במישור המוניציפאלי ובמגוון תפקידי מטה במנהל החינוך של עיריית תל אביב. ב-12 השנים האחרונות משמש מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר. מילא תפקידי דירקטור במגוון עמותות וגופים ממשלתיים וציבוריים. בכרמיאל מילא מספר תפקידים התנדבותיים.

מצע: קביעת חזון חינוכי לחמש השנים הבאות, צמצום מספר התלמידים בכיתות, הקמת מרכז העשרה ותגבור עירוני, העלאת שיעור הזכאים לבגרות ל-80 אחוז וצמצום הנשירה, פתיחת מגמות חדשות בתיכוניים ומתן מלגות לסטודנטים תושבי העיר. ביצוע רפורמה באזורי הארנונה לעסקים, החזרת ילדי העיר, מאבק להחזרת הטבות המס, הגדלת שטח השיפוט של העיר, חנייה חינם לתושבים, הקמת דיור לצעירים. מתחייב התחייבות לכהן לא יותר משלוש קדנציות.

על העיר: כרמיאל נמצאת בנסיגה חמורה זה יותר מעשור בכל התחומים. החינוך התדרדר וכרמיאל נמצאת במקום ה-97 בארץ בשיעור הזכאים לבגרות בשנת תשע"ב, 23 אחוזים מהעסקים נמצאים בסכנת קריסה, והארנונה שהם משלמים היא מהגבוהות בישראל. החמור מכל, ההגירה השלילית שעומדת על 6 אחוז מהאוכלוסייה, בעיקר של צעירים שהולכים לבנות את עתידם במקום אחר עקב מחסור בדיור ובתעסוקה.

הדבר הראשון שאעשה אם וכאשר אבחר: אכנס את עובדי העירייה, אפרוש בפניהם את החזון שלי ואבקש מהם להיות שותפים לדרך החדשה אותה אנהיג. העובדים הם הנכס העיקרי של הארגון.

מילה טובה: בשלוש הקדנציות הראשונות של עדי אלדר, הגיעה עלייה, היה פיתוח תשתיות ושכונות חדשות קמו, ועל כך כולנו מודים לו. לצערי, ב-10 השנים האחרונות, מצב העיר התדרדר. לכן, אני רוצה להגיד לעדי תודה רבה על הכל, אנחנו נמשיך מכאן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות