fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: מנהלת האירועים של היכל התרבות בכרמיאל תמונה למנכ"לית

מנהלת האירועים של היכל התרבות בכרמיאל, לילך רנה- וקסמן היא המועמדת ששמה הועלה השבוע לכהן כמנכ"לית ההיכל. בשבוע שעבר סיימה את תפקידה אבלין קמחי שכיהנה בתפקיד חודשים ספורים
לילך רנה- וקסמן
לילך רנה- וקסמן (צילום: אלכס הובר)
לילך רנה- וקסמן
לילך רנה- וקסמן (צילום: אלכס הובר)

מנהלת האירועים של היכל התרבות בכרמיאל, לילך רנה- וקסמן מועמדת לתפקיד מנכ"לית ההיכל. מועמדותה תובא בימים הקרובים לאישור הנהלת היכל התרבות. מינוייה של רנה -וקסמן אינו מפתיע שכן היא מילתה מספר תפקידים במינהל התרבות העירוני במרוצת השנים האחרונות ובכולם הצטיינה. רנה- וקסמן, מתגוררת בכרמיאל משנת 1972 , נשואה לגיורא איש חינוך וביטחון ,סא"ל בפיקוד העורף, אם  לשלושה ילדים. בשבוע שעבר סיימה את תפקידה אוולין קמחי אחרי חודשים ספורים בתפקיד.

בראיון לצפון-1  לפני כשנתיים, כאשר מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת האירועים, סיפרה רנה וקסמן על דרכה: " למדתי והתחנכתי בעיר צמחתי מתוך חוגי המתנ"ס העירוני תחומי מחול ותיאטרון ,כמובן מדצ"ית ופעילה במועצת הנוער העירונית. הייתי הראשונה מכרמיאל שהתקבלה לתיאטרון צה"ל , שנתיים של שירות מהנה, מלמד ומעניין. לאחר השחרור למדתי וסיימתי את לימודי "בבית צבי" בית הספר הגבוה ללימודי משחק ותיאטרון. שיחקתי בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, התיאטרון הארצי לנוער, תיאטרון באר שבע ותיאטרון הספרייה. תמיד היו שני כיוונים ברורים ואהובים עלי במיוחד. חינוך ותיאטרון. ועם גל העלייה הגדול בשנות ה- 90 התחלתי את עבודתי כרכזת פרוייקט נעל"ה בכפר הנוער "מקווה ישראל".

עם הולדתו של הבן הבכור החליטו הזוג רנה וקסמן לשוב לכרמיאל, או כמו שלילך מגדירה זאת : הביתה. היא מסבירה: " כל שנותי בתל אביב הזדהיתי ככרמיאלית והיה ברור לי ולכולם, כי את חיי עם משפחתי ואת ביתי אבנה בעיר שלי. עם חזרתי עבדתי בבית הספר כלנית ואחר כך שש שנים משמעותיות בכפר הילדים כמשפחתון וכרזת תרבות וחברה. לאחר פרק השליחות בכפר ,חוויה ומקום שתמיד שמורה לו פינה חמה בלב התחלתי את עבודתי כרכזת סל תרבות עירונית , תכנון מנויי הילדים, ביימתי טקסים עירוניים ,הפקתי פסטיבל ניהלתי את מתנ"ס מגדים ופעלתי לקידום תחום ההתחדשות היהודית בעיר מטעם רשת המתנסים, אני פועלת בתחום התרבות והקהילה בעיר זה 15 שנים ברציפות."

תוגבת עיריית כרמיאל: בישיבה שהתקיימה היום אצל ראש העירייה עדי אלדר בהשתתפות ממלאת מקומו רינה גרינברג המשמשת גם בתפקיד יו"ר היכל התרבות ומנחם טפר מנכ"ל העירייה, הועלה שמה של לילך כמועמדת לתפקיד מנכ"לית היכל התרבות. נושא זה יועלה בפני הנהלת היכל התרבות בישיבת ההנהלה הקרובה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות